AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Ser at Coop Obs har 3 for 2 på coop vegetarburger og annen vegetarmat. Er det noen som har smakt disse burgerne og kan si hva dere synest? Anonymkode: 5c022...03c
Elaine Marley Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Ja, jeg har smakt den grønne og den røde. Synes de var ganske ok. Hadde ikke prisen vært så høy så kunne jeg godt ha kjøpt dem en gang iblant
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 4 minutter siden, Elaine Marley skrev: Ja, jeg har smakt den grønne og den røde. Synes de var ganske ok. Hadde ikke prisen vært så høy så kunne jeg godt ha kjøpt dem en gang iblant Husker du hva prisen er? Tenkte at det kanskje ikke var så ille siden det er coop sitt eget merke. Det står jo ikke pris i tilbudsavisa, så tenkte å dra til butikken å se, men gidder ikke det hvis de er så dyre.. Anonymkode: 5c022...03c
Elaine Marley Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker du hva prisen er? Tenkte at det kanskje ikke var så ille siden det er coop sitt eget merke. Det står jo ikke pris i tilbudsavisa, så tenkte å dra til butikken å se, men gidder ikke det hvis de er så dyre.. Anonymkode: 5c022...03c Jeg er student så da blir mye dyrt for meg Lurer på om det er ca 40-50 kroner pr. pakke, og det er bare to burgere. Den gangen jeg kjøpte dem kostet de bare 10 kroner på grunn av at de gikk ut på dato.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 1 minutt siden, Elaine Marley skrev: Jeg er student så da blir mye dyrt for meg Lurer på om det er ca 40-50 kroner pr. pakke, og det er bare to burgere. Den gangen jeg kjøpte dem kostet de bare 10 kroner på grunn av at de gikk ut på dato. Er student selv, så tenkte å spare litt på å kjøpe 3 for 2, men da er det jo billigere å bare kjøpe vanlige burgere, faktisk. Siden jeg ikke er vegetarianer da, hehe. Anonymkode: 5c022...03c
Elaine Marley Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er student selv, så tenkte å spare litt på å kjøpe 3 for 2, men da er det jo billigere å bare kjøpe vanlige burgere, faktisk. Siden jeg ikke er vegetarianer da, hehe. Anonymkode: 5c022...03c Ja, det er synd at prisen skal være så høy på mange vegetarprodukt. Man kan jo lage selv, men ikke alltid jeg gidder. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 2 minutter siden, Elaine Marley skrev: Ja, det er synd at prisen skal være så høy på mange vegetarprodukt. Man kan jo lage selv, men ikke alltid jeg gidder. Jeg deler kjøkken med 7 stk, så prøver å bruke minst mulig tid der, og da blir det ikke så mye som blir laget fra bunnen av, dessverre. Anonymkode: 5c022...03c
Elaine Marley Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg deler kjøkken med 7 stk, så prøver å bruke minst mulig tid der, og da blir det ikke så mye som blir laget fra bunnen av, dessverre. Anonymkode: 5c022...03c Nei, det forstår jeg godt
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg har ikke smakt de, men syntes det ofte vegetarproduktene til Coop fås til rabattert pris pga. dato. Anonymkode: 57d1a...560
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg har ikke smakt de burgerne men prøvde bollene, nuggetsene og pålegget og syntes ingenting av det var godt kvalmende og rar smak. Tror det er derfor de er ofte på tilbud Anonymkode: f4f35...2e7
Zzyzx Skrevet 24. oktober 2017 #11 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg liker de burgerne veldig godt. Ikke den grønne, men den av rødbeter og spesielt den av sopp. De kjøper jeg gjerne igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #12 Skrevet 24. oktober 2017 Liker egentlig ikke serien top coop spesielt godt pga de bruker erteprotein som gir produktene en skikkelig rar bismak. Likevel synes jeg burgerne var greie nok Har kun smakt den røde og grønne, og den røde er nok favoritten. Blir likevel ikke gjenkjøp pga pris og at de var ganske salte. Har likevel litt lyst til å smake den av sopp siden det er en veldig fin kjøtterstatning. Anonymkode: 03f3f...dfe
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #13 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg syns den med rødbeter er helt ok og den av sopp er en del bedre. Det som er synd er at de er så kompakte og smaker så fabrikkprodusert, etter min mening. Vet ikke hva det er, men når mat er så trykket sammen, så syns jeg det smaker fabrikk. Men de er helt ok å ha til middag Anonymkode: 1c495...fd9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #14 Skrevet 25. oktober 2017 13 timer siden, Zzyzx skrev: Jeg liker de burgerne veldig godt. Ikke den grønne, men den av rødbeter og spesielt den av sopp. De kjøper jeg gjerne igjen. Spennende. Jeg har den med sopp i kjøleskapet så må vel få spist den snart. Er liksom litt skeptisk til ny mat. Anonymkode: 53385...e06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå