Gå til innhold

Daten vil ikke ha sex????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dame (!) og han er mann. På 4.date hadde vi amazing sex. Begge syntes det, det vet jeg. Vi har truffet hverandre to ganger etter det. Og vi lå bare og koste i sofaen??? Vil han ikke ha meg?? Forstår det ikke. Og han får det ikke andre steder, det vet jeg. Skal treffe ham igjen til helga. Jeg har så innmari lyst på ham! Men er jo litt sjenert når det kommer til sånt. Hvordan skal jeg få ham til sengs? Og hvorfor prøver han seg ikke når vi allerede har gjort det en gang? :(

Anonymkode: 46c23...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta initiativ selv hvis du vil ha sex. Det er ikke farlig. 

• Liker 11
Skrevet

Kanskje han vil bruke mer tid på å bli kjent med deg, eller kanskje han ikke har like mye lyst? Hvem vet. Du får ta initiativ selv da om du har lyst, det vil han nok like. Og om han da avviser deg så får du spørre han.

Anonymkode: 44c82...77c

• Liker 1
Skrevet

La hendene nærme seg sånn omtrent midt på kroppen hans på forsiden når dere ligger og koser, så finner du fort ut om han er med eller ikke:) Kan jo hende det bare er at han er like sjenert som deg? 

• Liker 3
Skrevet

Ja han er jo litt sjenert av seg. Men. Allikevel! Vet bare ikke hvordan jeg skal ta initiativet. Aldri hatt denne problemstillingen før. 

Skrevet

Kanskje han har sett noen av de titusenvis av innleggene på dette forumet fra dere som skriver "han er bare ute etter sex".

Bestemm dere!

Anonymkode: 0b429...cff

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja han er jo litt sjenert av seg. Men. Allikevel! Vet bare ikke hvordan jeg skal ta initiativet. Aldri hatt denne problemstillingen før. 

Det er jo ikke så vanskelig hvis dere ligger og koser i sofaen, da kan en ting lett føre til det andre. Kyss han og ta på han, så tar han nok hintet.

Anonymkode: f3e9f...55c

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke hvordan? Har du aldri hatt kjærester hvor du har tatt initiativ?

Dere lå på sofaen, det skal ikke så mye til å begynne å stryke på strategiske områder. Man burde uansett vite hvordan man tar insj, det er greit å kunne bytte på å lede an innimellom, for et variert og godt sexliv. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, bortebra skrev:

Du vet ikke hvordan? Har du aldri hatt kjærester hvor du har tatt initiativ?

Dere lå på sofaen, det skal ikke så mye til å begynne å stryke på strategiske områder. Man burde uansett vite hvordan man tar insj, det er greit å kunne bytte på å lede an innimellom, for et variert og godt sexliv. 

Men vi er jo ganske i starten av datingfasen.. Men herremoses jeg syns det er flaut å begynne å stryke andre steder enn arm, nakke... Men får vel ta motet til meg. Blir bare litt flau. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så vanskelig hvis dere ligger og koser i sofaen, da kan en ting lett føre til det andre. Kyss han og ta på han, så tar han nok hintet.

Driver du å oppfordrer til seksuelle overgrep her?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men vi er jo ganske i starten av datingfasen.. Men herremoses jeg syns det er flaut å begynne å stryke andre steder enn arm, nakke... Men får vel ta motet til meg. Blir bare litt flau. 

Du har hatt sex med han, men det er flaut? Var du ikke borti de stedene da dere hadde sex? Du trenger ikke gå rett på sak heller. Hvor gammel er du? 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, bortebra skrev:

Du har hatt sex med han, men det er flaut? Var du ikke borti de stedene da dere hadde sex? Du trenger ikke gå rett på sak heller. Hvor gammel er du? 

Kremt. Over 30. 🙈

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Driver du å oppfordrer til seksuelle overgrep her?

MÅ du være teit, eller har du ekstremt lite erfaring bare? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt å insje til sex i startfasen. Det holder å stryke arm og nakke og ta det derfra.

• Liker 2
Skrevet

Det kan da være begge veier, av og til er det dama og av og til mannen som vil ta det forsiktig i begyndelsen. Gi han et lekent kyss og si kan jeg få se den? Får jeg lov å smake på den?.... Hva liker du, litt små prar uten at det skal bli press, stopp når du føler situasjonen blir litt mer ukonfortabel.

Anonymkode: c2995...cae

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan da være begge veier, av og til er det dama og av og til mannen som vil ta det forsiktig i begyndelsen. Gi han et lekent kyss og si kan jeg få se den? Får jeg lov å smake på den?.... Hva liker du, litt små prar uten at det skal bli press, stopp når du føler situasjonen blir litt mer ukonfortabel.

Kan jeg få se den?? Smake på den?? 😨

• Liker 9
Skrevet

Du får spørre hva slags innstilling han har til sex. Hvor mye og ofte. Det vil bli kjipt hvis han er typen til å kun ha sex en gang i uka eller måneden allerede fra starten av og du er slik at du vil flere ganger i uka helst. Alltid. Så fremt du ikke er opptatt eller syk.

Dette er jo en så stor greie at jeg egentlig er litt overrasket av enkelte svar på nettet. Snakk om dette før dere begynner å date.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kremt. Over 30. 🙈

Hvor gammel er han? Han virker litt ung..

Anonymkode: c82c5...fbe

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Ikke si dette, TS.

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er eldre enn meg.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at han virker litt ung? Kan du utdype hva som egentlig er så merkelig her?

De har møtt hverandre fire ganger og han prøvde seg ikke på sex sistgang..OH NO!

Høres mer ut som en trolletråd

Anonymkode: 5697c...9e9

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...