Gå til innhold

Ekstrovery blany introverte og introvert blant ekstroverte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er sammen med introverte klarer jeg å snakke masse, mem det er utrolig slitsomt for jeg får så lite tilbake og det blir liksom bare jeg som snakker.

Når jeg er med ekstroverte derimot klarer jeg nesten ikke si noen ting, må liksom tenke gjennom setninger i hodet mens jeg sier det og sånn.

Hvorfor er jeg sånn? Og hvordan endre det, vil jo klare å snakke med ekstroverte folk også

Anonymkode: 5f029...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal finne noen andre introverte? Ev finne noe litt mer interessant å snakke om? 

Jeg er introvert, men det betyr ikke at jeg ikke deltar i samtalen på lik linje med vennene mine når jeg er sammen med de. 

Anonymkode: fe884...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøyahjerte

Hva er du selv? Jeg er introvert, men utadvent. Jeg har lett for å dele tanker, følelser og erfaringer. Si det andre ikke tørr,  vise sårbarhet og kalle en spade for en spade. Liker å diskutere ulike temaer osv, men jeg trenger og liker mye alenetid for å hente meg inn igjen. Ser ikke poenget med å prate med gud og værmann på butikken, selv om jeg liker de jeg møter. Kanskje de du tror er ekstrovert ikke er det allikevel? Jeg digger å kunne ha pause på jobben med andre som heller ikke har behov for å prate hele tiden.  De ekstroverte liker å være med masse mennesker og får energi av det, men de deler ikke nødvendigvis så mye følelser og tanker, samt lar andre komme innpå dem av den grunn så da er de jo innadvendte. Noen er både introvert og innadvende, mens andre er ekstrovert og utadvendte som deler "alt" og får masse energi av å være med andre hele tiden. Vet ikke om dette var noe å bli klok på... ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander du ikke introvert/innadvent og ekstrovert/utadvendt? 

Anonymkode: d09cf...438

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som om det er det TS gjør.

Det å snakke mye/lite, har ingenting med det å være ekstrovert/introvert å gjøre, siden man kan være ekstrovert og innadvendt, og introvert og utadvent.

Anonymkode: 12c8c...74f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS blander begrepene ja.

Jeg er utadvendt og introverte. 

Anonymkode: 2f039...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert lurt å ta en mer nøyaktig personlightstest, feks 16 personalities

hilsen en som også er "sosial" introvert

Anonymkode: f1ac2...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...