AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Hei dere. I det siste har jeg forsøkt å finne ut av hvor jeg skal flytte, hva slags bolig jeg vil bo i og andre ting med tanke på nye hobbyer og bli kjent med nye mennesker. Jeg fant ett tips om å ligge på ryggen og forsøke å visualisere fram svarene. Men! Jeg bare sovner hver eneste gang jo! Hva kan jeg gjøre? Å sitte hjelper heller ikke, da rykker jeg i hodet og får vond nakke Anonymkode: 68dfa...b4d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Har du en grunn for å flytte? Du sier hobby her, men om den krever et viss terreng eller visse plasser, så har du jo et enkelt svar her. Det stedet der du lettest kan utøve din hobby. Ligge på ryggen? Den har jeg ikke hørt før. Lag heller liste med for og imot etter at du har funnet noen aktuelle plasser. Anonymkode: 40ceb...dfb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: Har du en grunn for å flytte? Du sier hobby her, men om den krever et viss terreng eller visse plasser, så har du jo et enkelt svar her. Det stedet der du lettest kan utøve din hobby. Ligge på ryggen? Den har jeg ikke hørt før. Lag heller liste med for og imot etter at du har funnet noen aktuelle plasser. Anonymkode: 40ceb...dfb Jeg har ingen hobbyer og forsøker å kjenne etter på hva jeg har lyst til å prøve og hvordan jeg har lyst til å bo (hus, leilighet, bofellesskap osv) Jeg har forsøkt for og imot tidligere, men det blir bare tull for jeg klarer enda ikke å føle om jeg er bymenneske eller om jeg ønsker å bo mer ut på landet. Det er akkurat som om jeg ikke har noen bestemte ønsker, og kun vet at jeg må gjøre noen forandringer for å få det bedre. Anonymkode: 68dfa...b4d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen hobbyer og forsøker å kjenne etter på hva jeg har lyst til å prøve og hvordan jeg har lyst til å bo (hus, leilighet, bofellesskap osv) Jeg har forsøkt for og imot tidligere, men det blir bare tull for jeg klarer enda ikke å føle om jeg er bymenneske eller om jeg ønsker å bo mer ut på landet. Det er akkurat som om jeg ikke har noen bestemte ønsker, og kun vet at jeg må gjøre noen forandringer for å få det bedre. Anonymkode: 68dfa...b4d Aha sånn sett ja. Jeg har mange hobbyer som tilsier at jeg burde bo på fjellet, men velger heller å bo i byen og reise til fjells så ofte jeg kan. Da gjør jeg en større innsats for å oppsøke det jeg liker. Er det rett utenfor døra så vil jeg ikke sette like stor pris på det. Om du skjønner? Så jeg bor der jobb er. Og leilighet. Orker ikke hus alene fordi det er for mye jobb og da blir livet bare jobb og hus. Nå har jeg masse fritid fordi jeg ikke bruker noe tid på hus eller reise langt for å jobbe. Du får tenke litt sånn. Anonymkode: 40ceb...dfb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 44 minutes ago, AnonymBruker said: Aha sånn sett ja. Jeg har mange hobbyer som tilsier at jeg burde bo på fjellet, men velger heller å bo i byen og reise til fjells så ofte jeg kan. Da gjør jeg en større innsats for å oppsøke det jeg liker. Er det rett utenfor døra så vil jeg ikke sette like stor pris på det. Om du skjønner? Så jeg bor der jobb er. Og leilighet. Orker ikke hus alene fordi det er for mye jobb og da blir livet bare jobb og hus. Nå har jeg masse fritid fordi jeg ikke bruker noe tid på hus eller reise langt for å jobbe. Du får tenke litt sånn. Anonymkode: 40ceb...dfb Jeg skal forsøke 😊 Anonymkode: 68dfa...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå