AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Nissefar; nå er det endelig jul! Jesus: En veldig fin tradisjon.. Nissefar; Du tror du er så kul, men dette er faktisk min tradisjon! Jesus: (blir sint) detvar jo faktisk jeg som ble født! Nissefar himler med øynene: Å sitte i kirken, og være trøtt? Jesus; og du kaller deg selv julenissen? Nissefar: ja, hjelperne mine, med MEG i spissen! Jesus: Skjønner du virkelig ingenting, er du rett og slett litt plingeling? Nissefar: Nå får det være nok. Jeg fant opp gaver og julesokk! Jesus; Gratulerer, du fant opp alt dette fordømte julestresset. Folk burde holde seg til min julemesse! Nissefar: Snart kommer det veldig mange ønskelister. Jeg lager mange julegaver, det er ingen jeg mister. Jesus; Til jul kommer det veldig mange mennesker til kirken, det behøver ikke julegaver, og annet skit! Nissefar: Jeg har veldig mange som tror på meg, både alver og barn. Gud; Men vent nå litt, jeg kom på noe. St. Bikolas var biskop han, du stammer egentlig fra ham, din lille nisse! Julenissen; Ja, det gjør jeg visst. Beklager, jeg blir så veldig stresset på disse juledager... Jesus: Kom og gi meg en klem. Nå kan vi være gode venner igjen! Anonymkode: 29fe4...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå