Gå til innhold

Du som ønsker deg dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags dyr vil du ha, og hva ser du for deg at dyret skal hete? 

Anonymkode: ffbcb...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 gullfisker. Odd og Kjell.

Anonymkode: 2e154...9cd

• Liker 2
Skrevet

En slang ved navn barbie

Anonymkode: cbb68...7eb

Gjest NotNaomi
Skrevet

Har to omplasseringshunder. Men jeg ønsker meg en gullfisk som skulle hett Mozart :-) men jeg drar rundt iblant og blir hjemmefra en uke eller mer. Er ikke så glad i å være hjemme når barna er hos faren. Hvis jeg fungerer da,-sånn fysisk sett. Men fisker er så beroligende <3 og de lider ikke av å være i akvarium heller,for de tilpasser kroppveksten etter plassen de har. Kanskje jeg skulle hatt to. Mozart og Beethoven :-)

Skrevet
18 minutter siden, NotNaomi skrev:

Har to omplasseringshunder. Men jeg ønsker meg en gullfisk som skulle hett Mozart :-) men jeg drar rundt iblant og blir hjemmefra en uke eller mer. Er ikke så glad i å være hjemme når barna er hos faren. Hvis jeg fungerer da,-sånn fysisk sett. Men fisker er så beroligende <3 og de lider ikke av å være i akvarium heller,for de tilpasser kroppveksten etter plassen de har. Kanskje jeg skulle hatt to. Mozart og Beethoven :-)

Fisk kan fint være aleine ei uke eller to. bare det er et velfungerende akvarium. 
MEN jo fisker lider hvis de går i for små akvarium i forhold til hva de krever. Fisk stunter nemlig. Utsiden vokser ikke meir mein innsiden gjør det. 
Google "stunting fish" så ser du. 
Hilsen ei som har hatt fra 1 til 6 akvarium i livet sitt i over 12 år. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En slang ved navn barbie

Anonymkode: cbb68...7eb

Hva er slang? 

Anonymkode: 504b9...dad

Skrevet

En hund som skal hete Judas. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

En hund som skal hete Fenris/Kiara

En katt som skal hete Sepultura/Shakira

En hest som skal hete Sleipner/Mi Bella.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Om navnet er det som betyr mest bør man ikke skaffe seg dyr.

Anonymkode: 44c57...ce3

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om navnet er det som betyr mest bør man ikke skaffe seg dyr.

Anonymkode: 44c57...ce3

Er vel ingen her som har sagt at navnet er det viktigste. 

Anonymkode: ffbcb...41f

• Liker 1
Skrevet

Papegøye ❤️

(Men det kommer ikke til med å skje, så jeg har ikke noe navn klart!)

Skrevet

Jeg vil ha 2 katter. Pablo og Escobar. Oppkalt etter en av verdens kjekkeste menn :ninuskapus:

Anonymkode: 5b4a0...f95

Gjest NotNaomi
Skrevet
2 timer siden, Meley skrev:

Fisk kan fint være aleine ei uke eller to. bare det er et velfungerende akvarium. 
MEN jo fisker lider hvis de går i for små akvarium i forhold til hva de krever. Fisk stunter nemlig. Utsiden vokser ikke meir mein innsiden gjør det. 

Ok. Takk for info. Jeg ønsker meg ikke fisk lengre :-/ 

Skrevet

En bichon frise som heter Lila og en kanin som heter Valeria

Skrevet

Jeg har en katt, men kunne tenke meg flere katter. Kan ikke ha flere katter sammen med han jeg har nå. Det har jeg prøvd og han misliker andre katter. 

Kanskje senere når han ikke er mer. Rase er ikke så nøye for meg :) Vet ikke helt navnet, men hadde vært kult med en katt som het Pusur eller Aslan. Måtte vært oransje da :)

Jeg kunne også tenkt meg en rotte. Synes de er utrolig kule, men vil ikke at katten skal spise den :P Kommer ikke på noe kult rottenavn akkurat nå. 

Gjest Xanthine
Skrevet

Jeg ønsker meg en toyger (katterase). Har ikke sett noen til salgs i Norge ennå, men hvis jeg kommer over en, så slår jeg sannsynligvis til. Ikke noen navn klart heller, men kanskje Tigergutt? 

Skrevet
22 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Jeg har en katt, men kunne tenke meg flere katter. Kan ikke ha flere katter sammen med han jeg har nå. Det har jeg prøvd og han misliker andre katter. 

Kanskje senere når han ikke er mer. Rase er ikke så nøye for meg :) Vet ikke helt navnet, men hadde vært kult med en katt som het Pusur eller Aslan. Måtte vært oransje da :)

Jeg kunne også tenkt meg en rotte. Synes de er utrolig kule, men vil ikke at katten skal spise den :P Kommer ikke på noe kult rottenavn akkurat nå. 

Elsker oransje katter jeg og :) De er kjent for å være snille, det sa en veterinær til meg og. Jeg hadde en som het Gunnar, han var såå snill han :ninuskapus:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Elsker oransje katter jeg og :) De er kjent for å være snille, det sa en veterinær til meg og. Jeg hadde en som het Gunnar, han var såå snill han :ninuskapus:

Åja, det visste jeg ikke :) De er veldig fine, ja. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil ha 2 katter. Pablo og Escobar. Oppkalt etter en av verdens kjekkeste menn :ninuskapus:

Gøyal du....

Anonymkode: 2da72...93b

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Meley skrev:

Forstod ikke helt hva du mente; "utsiden vokser ikke mer enn innsiden gjør det"?

Anonymkode: e86eb...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...