Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Hei! Jeg er ute etter en øyekrem med solfaktor. Lurer på om Clinique er bra på øyekremer? Har sett at de har en med faktor 15. Eller andre? Jeg er i begynnelsen av 20-årene, tror det vil holde med en lett krem når været blir litt snillere. Blir glad for svar. :-)
innocenta Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Jeg bruker All about eyes fra Clinique, og er veldig fornøyd. Husker ikke om akkurat den har solfaktor, men det er iallefall en god øyekrem
birgitte242 Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Min favoritt er også All About Eyes, den er perfekt for meg. Den har en veldig lett gelè/krem konsistens og trekker seg raskt inn i huden. Den har ikke solfaktor slik du ønsker da.. Jeg regner med at øyekremen du tenker på er Advanced Stop Signs som har spf 15. Jeg fikk en prøve på denne for en stund siden og var ikke helt fornøyd. Den er altfor fet og tung, jeg føler at den ligger oppå huden. Ettersom du er i begynnelsen av 20-årene vil jeg heller tro at en lettere krem passer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå