Gå til innhold

Klissvått trekk i restavfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skrev et innlegg her i går om jenta mi som hadde hatt et uhell. Skulle først vaske trekkene på madrassen, men nå er trekket så vått at jeg ikke får hengt det opp engang. Har bestemt meg for å kaste hele overmadrassen og kjøpe ny, men kan jeg kaste dette klissvåte trekket i restavfall?

Anonymkode: 512cb...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: a4e21...b8e

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Anonymkode: a4e21...b8e

Redd for å få kjeft av naboene eller at det rett og slett lekker gjennom hele søppelkassa, det veier omtrent 10 kg nå! Jeg kan bare ta det i en svart søppelsekk, eller må jeg pakke det inn mer? :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Redd for å få kjeft av naboene eller at det rett og slett lekker gjennom hele søppelkassa, det veier omtrent 10 kg nå! Jeg kan bare ta det i en svart søppelsekk, eller må jeg pakke det inn mer? :)

Ta det bare i en søppelsekk :)

Anonymkode: 2abc4...715

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville hengt det opp i dusjen et par dager for å få ut vannet, etter det kan du trygt kaste den i restavfallet.

Om ikke det er mulig å resirkulere på et vis - selv ikke autocorrect kjenner uttrykket "restavfall", "resirkulere" derimot tolket de ut av noe jeg ikke ville kjent igjen selv.. (går litt kjapt i alenelunsjen)

Skrevet

Du må stampe og stampe og stampe så vil du få ut mye vann.

Har brukt å brette overmadrassen underveis.

Anonymkode: 4572d...0b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...