AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Hei, skrev et innlegg her i går om jenta mi som hadde hatt et uhell. Skulle først vaske trekkene på madrassen, men nå er trekket så vått at jeg ikke får hengt det opp engang. Har bestemt meg for å kaste hele overmadrassen og kjøpe ny, men kan jeg kaste dette klissvåte trekket i restavfall? Anonymkode: 512cb...614
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: a4e21...b8e Redd for å få kjeft av naboene eller at det rett og slett lekker gjennom hele søppelkassa, det veier omtrent 10 kg nå! Jeg kan bare ta det i en svart søppelsekk, eller må jeg pakke det inn mer? Anonymkode: 512cb...614
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Redd for å få kjeft av naboene eller at det rett og slett lekker gjennom hele søppelkassa, det veier omtrent 10 kg nå! Jeg kan bare ta det i en svart søppelsekk, eller må jeg pakke det inn mer? Anonymkode: 512cb...614 Ta det bare i en søppelsekk Anonymkode: 2abc4...715 2
applestories Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg ville hengt det opp i dusjen et par dager for å få ut vannet, etter det kan du trygt kaste den i restavfallet. Om ikke det er mulig å resirkulere på et vis - selv ikke autocorrect kjenner uttrykket "restavfall", "resirkulere" derimot tolket de ut av noe jeg ikke ville kjent igjen selv.. (går litt kjapt i alenelunsjen)
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 Du må stampe og stampe og stampe så vil du få ut mye vann. Har brukt å brette overmadrassen underveis. Anonymkode: 4572d...0b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå