Gå til innhold

ny garderobe etter ektrem vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned fra ca 150 kg og veier nå ca 87 kg og er 175 høy. Jeg har hengemage og les hud på lår og overarmer. Vekten har stått stille noen år nå, men jeg har fortsatt ikke greid å finne ut av klær og hva jeg trives med. Jeg synes det er vanskelig å finne noe jeg synes passer meg og ser bra ut. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal se etter i klesbutikkene eller hvilken butikker jeg skal se i... Er det noen som har tips til meg. Lei av å se ut som og føle meg som et takras....:( 

Anonymkode: 0a097...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo nesten umulig å si uten å vite mer om deg! Personlighet, hva du jobber med, kroppsfasong, fritidsaktiviteter etc etc... alt dette spiller jo inn på hva du ev passer/kler i/ er komfortabel med. 

Du må prøve, prøve prøve å det er ikke bestandig det Du trur du liker som du trives best i... 

Hvilken by bor du i?  Kan jo være at det finnes noen at ta hjelp av der?

Anonymkode: 2a196...47d

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått ned fra ca 150 kg og veier nå ca 87 kg og er 175 høy. Jeg har hengemage og les hud på lår og overarmer. Vekten har stått stille noen år nå, men jeg har fortsatt ikke greid å finne ut av klær og hva jeg trives med. Jeg synes det er vanskelig å finne noe jeg synes passer meg og ser bra ut. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal se etter i klesbutikkene eller hvilken butikker jeg skal se i... Er det noen som har tips til meg. Lei av å se ut som og føle meg som et takras....:( 

Anonymkode: 0a097...238

Gratulerer med vektnedgang. Kjempeflott! Jeg har selv gått ned fra 122 kilo til 76 kilo og vet litt hvordan du har det tror jeg. Det er en liten omveltning å begynne å innstille seg på at klær skal være noe annet enn noe som bare tildekker kroppen. For slik var det i hvert fall for meg når jeg var på det tykkeste. Det jeg gjorde for å begynne å tilnærme meg klesmarkedet igjen var å kikke på klær på nettet. Zalando, Cellbess, ellos, floryday og halens når det fantes. Kikket på klær der i timevis og prøvde å forestille meg meg selv i ulike farger og klær. Der fant jeg mye fint, og bestilte etterhvert mye derfra. Både kjoler, jakker, overdeler, til og med bukser. Og mye av det passet meg i størrelse og form. Noe sendte jeg tilbake, mye beholdt jeg. Synes jeg har funnet mye mer spennende klær på nettet enn i butikker, og prisene er også ofte veldig gode, ofte mye tilbud om en passer på. Så slapp jeg prøverom, noe jeg ennå virkelig hater, og får prøve i ro og mak hjemme hos meg selv. Anbefales virkelig. Det er flott at du vil begynne å feire den nye kroppen din med finere klær. Det fortjener du.( Selvfølgelig kan og bør en gjøre det med mye vekt på kroppen også, men det er virkelig ikke alltid like lett.)

Når det gjelder løshud, er det noe de kanskje kan gjøre med operasjon? Har du vært hos lege og fått han til å se på deg?

Anonymkode: b0cad...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...