AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Det er jo gitt at man har eggløsning i en gitt periode. Noen sier at mannens sperm kan ligge på vent til egget løsner. Og noen sier man kjenner på kroppen at man har eggløsning. Da er mitt spørsmål - hvordan kjenner man det? Jeg kan ha litt vondt i siden - men har eggløsningen vært eller kommer den når man har mye utflod? Vannaktig - slitt slim. Har den vært eller holder den på da? Er det da man er mest fruktbar? Fortell en uerfaren eggløsningsdame Anonymkode: 7ff69...4cb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 El-smerter og el-slim kan komme både før, under, og etter el. Så det er bare tegn på at eggløsning er sånn ca nå. Noen kan få tegnene flere dager før eller etter el, så det er bare sånn ca at sånn omkring dette tidsrommet er el. Så man kan altså risikere å ikke ha noen tegn før el er over. Mange har ikke noen merkbare tegn i det hele tatt. Skal du ha sikrere svar, må du bruke el-tester, eller temping. Du er mest fruktbar fra to-tre dager før EL, til selve el-dagen. Om du ikke bruker temping eller el-tester, er det sikreste å ha sex annenhver dag fra sånn ca 10 dager ut i syklusen, og minst en uke fremover. Men jeg ville brukt el-tester om du stresser med tidspunktet. Det gjør det mye enklere å finne ut når el er, og var til stor hjelp for meg ihvertfall. Billig er det også, om du bestiller fra f.eks. billige-tester.no, to-streker, osv. Anonymkode: 5db9c...f65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå