Gå til innhold

Konstant alvorlige mennesker..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De irriterer meg. De har ikke noe karisma eller lager noe liv. De har en veldig kjedelig tankegang og tør aldri å tro at de kan bli noe stort. De forstår heller aldri noens humor. 

Jeg mener ikke at folk skal gå rundt og være morsomme hele tiden og tro de skal bli superstjerner. Men de folka her sier alltid "du vil kanskje det og det... Men vi må være realistiske". Er det mulig?  Slike folk er skadelige å vokse opp med.. 

Anonymkode: 20650...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positive mennesker er de mest slitsomme skapningene som eksisterer. Gir meg ikke noe lyst til å smile eller le.

Anonymkode: 009a1...adb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De irriterer meg. De har ikke noe karisma eller lager noe liv. De har en veldig kjedelig tankegang og tør aldri å tro at de kan bli noe stort. De forstår heller aldri noens humor. 

Jeg mener ikke at folk skal gå rundt og være morsomme hele tiden og tro de skal bli superstjerner. Men de folka her sier alltid "du vil kanskje det og det... Men vi må være realistiske". Er det mulig?  Slike folk er skadelige å vokse opp med.. 

Husk at de fleste er alvorlige på overflaten hvis du ikke kjenner de.

Blir dere kjent vil du vel se andre sider? 

Anonymkode: 89be7...804

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk på at mennesker er forskjellige. Det trenger ikke å bety at personen er kjedelig eller konstant alvorlig ellers..

Jeg kan plage meg over visse mennesker til tider. Sist nå i helga var jeg på et middagsselskap og det eneste jeg observerte var at den ene snakket over den andre. Hvis den andre hadde en historie å fortelle om seg selv så satt folk å ventet på å skyve inn SIN EGEN historie: Ingen kommentar til den som snakker, bare kommentarer om seg selv.

Av en eller annen grunn ble jeg sittende å irritere meg over dette. Kanskje var jeg i et dårlig humør? For egentlig kunne jeg sikkert sett annerledes på det... :vetikke:

Jeg kan være irriterende selv... 

Mennesker er bare irriterende til tider....

Anonymkode: 64d3e...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Positive mennesker er de mest slitsomme skapningene som eksisterer. Gir meg ikke noe lyst til å smile eller le.

Så du liker bedre å omgås negative?  Og litt morsomt at dette svaret fikk flest likes her. Det viser at kg er stedet for de negative. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
5 hours ago, AnonymBruker said:

Da må jeg få anbefale tråden om Sofie Elise. Et paradis for de humørløse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...