Gå til innhold

Erfaringer med online trenings-/kostholdprogrammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har kjøpt online trenings-/kostholdsveiledning? 

Type Feminin fysikk, Strongbody, ElitePT o.l.

Er det verdt pengene? 

Hva kjøpte du? Hva fikk du? Var det enkelt å følge programmet? Fikk du resultatene du ønsket? 

Anonymkode: e827c...3ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring med kostholdsprogram, men ikke fra de overnevnte. Veldig enkelt oppsett, som er lett å følge, men kan bli kjedelig om du ikke er litt kreativ. Men, mitt store problem var at jeg hadde så uforutsigbar hverdag og at selvdisiplinen ikke var god, så opplegget ble ikke fulgt.

Har også hatt et treningsprogram fra nett, ikke som er tilpasset meg, men et veldig generelt. Når jeg fulgte treningsprogrammet ble jeg strammere og sterkere.

Jeg tror at med litt søking på nett så kan man både finne og lage kostholdsplaner som man kan følge. Og basic treningsprogrammer som gir deg god styrke og definerer kroppen uten at det blir for avansert og spesifisert (noe som er bra å starte med). Men, det kan være motiverende å holde på med noe som man har betalt masse penger for, fordi det blir dumt å slutte og kaste pengene ut av vinduet.

Skrevet

Jeg har tester feminin fysikk. Mitt problem er at jeg ikke er flink nok til å følge matplanen. Synes det er vanskelig når man har barn å skulle leve på kylling eller torsk flere ganger daglig i 10 uker. Men, om man er strukturert og flink til å følge planen, så får man selvfølgelig resultater.

Selve treningsprogrammet er jeg veldig fornøyd med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...