AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Er så interesser i en fyr at jeg faktisk kan begynne å skjelve da jeg ser han. Får heftig adrenalinkick, og blir ekstremt nervøs. Er helt jævlig. Nå viser det seg at han er interessert i meg, men jeg kan jo ikke møte han da jeg er som jeg er. Kommer til å skjelve som et aspeløv, og få skikkelig panikkanfall (nei, jeg tuller faktisk ikke, desverre). Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Er det innafor å ta seg en liten drink for å roe nervene, og tror dere han kommer til å lukte det om jeg pusser tennene/tar en tyggis? Anonymkode: 1877f...c78
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Vent med å møte han til du har kontroll over følelsene Anonymkode: 4b4e8...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Ja det er innafor å ta seg en drink/ et par glass vin før du møter han. Tror nok det kan være lurt også, så lenge du ikke blir beruset av det. Kjenner så godt denne følelsen! Har det på samme vis med en bekjent. Aner ikke om han er interessert i meg, for jeg tør knapt prate med han og blir helt skjelven bare jeg ser han. Men, nå har du han jo litt på kroken så du er tydeligvis tøffere enn meg. Hvis jeg skulle møtt denne mannen jeg er så betatt av, så ville jeg tatt et par glass vin først. Bedre det enn å besvime av skyhøy puls Anonymkode: 46647...e70 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Det er helt vanlig å møtes over en drink for å roe nervene og nei han vil nok ikke i den sammenheng merke om du har tatt deg et glass fra før Anonymkode: fb181...14d 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Edit: Og nervene roer seg nok etterhvert som du blir kjent med han. Anonymkode: 46647...e70
Gjest Mass Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så interesser i en fyr at jeg faktisk kan begynne å skjelve da jeg ser han. Får heftig adrenalinkick, og blir ekstremt nervøs. Er helt jævlig. Nå viser det seg at han er interessert i meg, men jeg kan jo ikke møte han da jeg er som jeg er. Kommer til å skjelve som et aspeløv, og få skikkelig panikkanfall (nei, jeg tuller faktisk ikke, desverre). Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Er det innafor å ta seg en liten drink for å roe nervene, og tror dere han kommer til å lukte det om jeg pusser tennene/tar en tyggis? Anonymkode: 1877f...c78 Slik har jeg alltid hatt det i starten når jeg får følelser for noen, og når jeg blir slik så blir jeg alltid ekstra klossete - men kun den første timen. Men jeg hoppet i det likevel og ble tryggere og roligere etterhvert. Stup i det og så går det etterhvert over. Klossmajor, blyghet, rødming og sjenerthet er ofte bare veldig søtt - husk å smil mye og le ofte, så sjarmerer du nok han i senk 😊
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 Ja til en drink i forkant. Det gjør det litt lettere å møte opp. Anonymkode: 4450f...34b 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 Hjelper med en drink ja. Hjelper også å spise, man glemmer det gjerne og så går man bare på adrenalin, noe som gjør en enda mere nervøs. Anonymkode: c5471...704 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå