AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Del Skrevet 22. oktober 2017 Har du ofte fått en god eller dårlig følelse av noen som du har møtt, og fått dette bekreftet i ettertid? Det har jeg Jeg merker det på måten de ser ut på, fører seg, ordlegger seg osv. Øynene er også utrolig avslørende.. Det finnes også "spillere", som tilsynelatende ser normale og uskyldige ut, men som røper seg på den væremåten de legger seg på.. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 3c016...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja. Jeg er menneskekjenner og ser det veldig fort Anonymkode: cc8b5...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja, man kan se på folk hvordan de er, men det krever erfaring og innsikt. Anonymkode: f34df...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har stort sett hatt rett. Men om mamma har trodd godt om noen så har jeg det og. Dette skulle føre til at jeg ble voldtatt. Har begynt å tvile på mammas dømmekraft etter dette..... det er litt ensomt. Jeg kan liksom ikke spørre henne om råd lenger. Og den mannen virket helt normal/snill. Hadde det vært jeg som møtte han hadde jeg kanskje sett noe annet. Anonymkode: ff6e8...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. oktober 2017 #5 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja, men skinnet kan også bedra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja. Jeg kjennetegner fort de mennesketypene jeg ikke liker. Anonymkode: 1001a...ea1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Del Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har stort sett hatt rett. Men om mamma har trodd godt om noen så har jeg det og. Dette skulle føre til at jeg ble voldtatt. Har begynt å tvile på mammas dømmekraft etter dette..... det er litt ensomt. Jeg kan liksom ikke spørre henne om råd lenger. Og den mannen virket helt normal/snill. Hadde det vært jeg som møtte han hadde jeg kanskje sett noe annet. Anonymkode: ff6e8...6f5 Akkurat dette er ganske vanskelig å se gjennom. Hvis det hadde vært en enkel sak hadde ikke overgrep skjedd innad i familier, og det skjer dessverre ofte. Overgripere er gjerne flinke til å manipulere og skjule sine usle sider. Anonymkode: 1001a...ea1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #8 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg merker veldig fort om folk er farlige eller ikke. Plukker også opp de aller fleste mer normale drittsekker. Og ja, jeg får bekreftet at jeg har rett gang på gang på gang. Antar det har med traumebakgrunnen min å gjøre. Trenger man å kunne lese folk raskt for å overleve, lærer man seg nettopp det. Anonymkode: 40b83...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #9 Del Skrevet 22. oktober 2017 Nei, dessverre: de verste folka kan fint ha verdens fineste øyne, det beste smilet og masse utstråling. Anonymkode: c9dc3...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #10 Del Skrevet 22. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, dessverre: de verste folka kan fint ha verdens fineste øyne, det beste smilet og masse utstråling. Anonymkode: c9dc3...90c Du må se på hvordan de bruker blikket, ikke på farge eller fasong på øynene. Og aller mest om blikk, smil, kroppsspråk og tonefall sier det samme eller ikke. De kan kontrollere en av de, og kanskje to eller tre, men aldri alle fire på en gang. Anonymkode: 40b83...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #11 Del Skrevet 22. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat dette er ganske vanskelig å se gjennom. Hvis det hadde vært en enkel sak hadde ikke overgrep skjedd innad i familier, og det skjer dessverre ofte. Overgripere er gjerne flinke til å manipulere og skjule sine usle sider. Anonymkode: 1001a...ea1 vel, jeg stolte på alle min mor stolte på. Gadd liksom ikke å gjøre noen vurdering slik som jeg må med alle jeg møter på egenhånd. Tror vel dette gjelder de fleste? Men jeg snakket i ettertid med andre som hadde hatt med vedkommende å gjøre, og de hadde følt spnn ubehag ved hans møte at de ikke gikk videre med kontakt. Anonymkode: ff6e8...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexis Skrevet 22. oktober 2017 #12 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ja en gang. Var på jobbintervju og kjente et rødt flagg inni meg etter et kvarters samtale. Valgte å avfeie det fordi jeg virkelig ville ha jobben! Det skulle vise seg at jeg burde stolt på magefølelsen og takket nei når jeg ble tilbudt jobben... Ellers merker jeg som regel om jeg liker en person eller ikke, ganske fort. Ikke at det er noe galt med den, men om vi kommer til å gå godt overens og om det er noen jeg vil trives med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #13 Del Skrevet 22. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må se på hvordan de bruker blikket, ikke på farge eller fasong på øynene. Og aller mest om blikk, smil, kroppsspråk og tonefall sier det samme eller ikke. De kan kontrollere en av de, og kanskje to eller tre, men aldri alle fire på en gang. Anonymkode: 40b83...542 Hva med personer med manglende kroppsspråk? Anonymkode: ff6e8...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 22. oktober 2017 #14 Del Skrevet 22. oktober 2017 Det er ikke alltid lett. Det har hendt jeg har tatt feil, men jeg føler meg sikker på å kunne luke ut de med de verste intensjoner. Det ligger mye i blikket, gjør det ikke? Jeg hadde i hvert fall veldig dårlige vibes på en fyr som var på samme fest som meg en gang. Jeg prøvde å få han kasta ut også, bare etter den feelingen. Det gikk dessverre ikke. Og neste dag ble samtlige ringt opp av politiet, og bedt om å komme til avhør. Da hadde denne fyren overfalt og voldtatt en av festdeltakerne på vei hjem. Det hører med til sjeldenhetene at man får en så klar bekreftelse på at en person er så ille som man trodde. Vanligvis må man bare anta ting. Noen er også bedre på å skjule sine mørkere sider. Med menn har jeg alltid sett etter de med snille øyne, og det har vist seg å stemme greit med personligheta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #15 Del Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med personer med manglende kroppsspråk? Anonymkode: ff6e8...6f5 Du mener mennesker som er lamme fra halsen og ned? De har jeg møtt svært få av i mitt liv, og nei, jeg ville naturligvis ikke tolket noe som helst inn i det at de ikke bruker et kroppsspråk som matcher smilet eller blikket. Hva i all verden er dette slags spørsmål? Jeg har da heller aldri sagt at jeg automatisk tolker det som noe negativt når noens signaler ikke stemmer helt overens. Det kan være mange ulike grunner til det, som for eksempel fysisk eller psykisk sykdom, autisme, sjenerthet, flauhet, redsel, at de misliker (eller liker) meg spesielt godt men prøver å skjule det, løgner (hvite eller mer alvorlige) og lignende. Poenget er å se om noen av personens signaler ikke stemmer overens med det som sies direkte eller vises tydelig og så følge med på hva de avvikende signalene sier. Noen ganger vil man finne helt uskyldige ting, andre ganger røpes det mørkere og farligere følelser/planer hos personen. Anonymkode: 40b83...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #16 Del Skrevet 23. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med personer med manglende kroppsspråk? Anonymkode: ff6e8...6f5 Alle har kroppsspråk, selv de «uten». Anonymkode: f6702...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #17 Del Skrevet 23. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du ofte fått en god eller dårlig følelse av noen som du har møtt, og fått dette bekreftet i ettertid? Det har jeg Jeg merker det på måten de ser ut på, fører seg, ordlegger seg osv. Øynene er også utrolig avslørende.. Det finnes også "spillere", som tilsynelatende ser normale og uskyldige ut, men som røper seg på den væremåten de legger seg på.. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 3c016...b8d Man kan se på folk hvordan de er dersom de er oppfører seg som den de er. Jeg har erfart å bli lurt av folk som later som om de er noen som de ikke er. Anonymkode: dcf64...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #18 Del Skrevet 24. oktober 2017 På 23.10.2017 den 0.28, Blair Waldorf skrev: Ja, men skinnet kan også bedra. Jepp, bare se på Fjotolf Hansen. Anonymkode: bd1ae...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfraven Skrevet 24. oktober 2017 #19 Del Skrevet 24. oktober 2017 Absolutt ! Merker det med en gang. Ofte øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfraven Skrevet 24. oktober 2017 #20 Del Skrevet 24. oktober 2017 På 23.10.2017 den 0.31, AnonymBruker skrev: Jeg merker veldig fort om folk er farlige eller ikke. Plukker også opp de aller fleste mer normale drittsekker. Og ja, jeg får bekreftet at jeg har rett gang på gang på gang. Antar det har med traumebakgrunnen min å gjøre. Trenger man å kunne lese folk raskt for å overleve, lærer man seg nettopp det. Anonymkode: 40b83...542 Dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå