AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Del Skrevet 22. oktober 2017 Venninnen min er sur på meg, vi har ikke pratet siden juni. Jeg sendte henne da en melding om hvorfor hun ikke tok telefonen når jeg ringte og hun svarte at hun ikke ville prate. Jeg savner henne så fælt, vet ikke hvorfor hun er sur Hun har også slettet meg fra både Facebook og snapchat, men ikke instagram. Hun har ikke mange venner(Og nei, dette sier jeg ikke for å virke stygg eller noe), så jeg er redd hun er ensom og slikt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, eller om jeg i det hele tatt skal ta kontakt? Vi har vært bestevenner i 12 år så dette gjør vondt. Anonymkode: 773e9...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 22. oktober 2017 #2 Del Skrevet 22. oktober 2017 Er det bare deg hun har slettet? Kan det være hun går gjennom noe tungt som får henne til å stenge 'verden ute'? Har du gjort eller sagt noe som hun kan ha misforstått? Du kan jo kanskje bare dra hjem til henne uanmeldt og spørre om dere kan ta en prat sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. oktober 2017 #3 Del Skrevet 22. oktober 2017 Noe må jo ha skjedd mellom dere, det er ikke normalt å oppføre seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ja, send henne en melding og skriv det du skriver her om at du savner henne og ikke skjønner hva galt du har gjort, og at du er lei deg for at dere ikke lenger har kontakt. Anonymkode: 2c024...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 23. oktober 2017 #5 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hva har du gjort som gjør henne sur på deg? Om du har ligget med drømmemannen som nå er blitt en eks, så kan du ikke regne med mer kontakt. Men om du tok en tyggis fra henne, så bør hun tilgi deg nå etter 4-5mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 24. oktober 2017 #6 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hva med å ringe henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå