Gå til innhold

Hvordan style denne kjolen til julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! I et svakt øyeblikk kjøpte jeg denne kjolen hos Nelly, med julebord i tankene. Jeg har vanligvis en veldig enkel stil, så den der er litt utenfor min komfortsone, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal style den. Jeg syns den er ganske glorete, men nå har jeg jo engang kjøpt den da.

Jeg er ganske lav, så kjolen når meg omtrent til knærne. Det vil da også si at åpningen i ryggen når meg til litt over hoftene omtrent.

Går det an å gjøre den litt mindre glorete? Håper noen av dere har noen gode forslag :D 

Anonymkode: e57d5...dd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.  Ville hatt håret løst slik som modellen, da blir kjolen mindre glam.  Ville ellers bare hatt enkle sorte pumps og så lite smykker som mulig til iom. at kjolen i seg selv er glitrete.  En kort sort dressjakke og en sort clutch blir fint til, og jakka kan dresse ned kjolen litt. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Passer bedre på nyttårs aften.

Skrevet

Beige sko, hudfarget strømpebukse, beige eller annen lys farge på veske, få eller ingen smykker, nedtonet sminke. 

Anonymkode: 457d1...732

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Mystix skrev:

Hm.  Ville hatt håret løst slik som modellen, da blir kjolen mindre glam.  Ville ellers bare hatt enkle sorte pumps og så lite smykker som mulig til iom. at kjolen i seg selv er glitrete.  En kort sort dressjakke og en sort clutch blir fint til, og jakka kan dresse ned kjolen litt. 

Takk for svar :) Det høres ikke så dumt ut.

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Passer bedre på nyttårs aften.

Okey :) 

Skrevet

Hvor langt hår har du? Og hva slags farge?

Anonymkode: 90fc4...77e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor langt hår har du? Og hva slags farge?

Anonymkode: 90fc4...77e

Mørk blond, det rekker meg ca til midt mellom skulderbladene. 

• Liker 1
Skrevet

Helt klart svart strømpebukse og svarte, enkle pensko. Ville også droppet store øredobber, og i stedet gått for små diamantøredobber. Håret løst, gjerne litt myke krøller :) 

Anonymkode: d418b...e49

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk for svar! 😊 Begynner å danne meg et bilde av hvordan jeg kan style den nå. Men jeg har et spørsmål til. Den er litt løs i midjen, og gjør at jeg ser litt formløs ut. Er det ok å ha et belte for å markere midjen bedre? Jeg har et tynt, sort skinnbelte jeg tenkte jeg kunne bruke. Det er ikke bredere enn ca en cm.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! 😊 Begynner å danne meg et bilde av hvordan jeg kan style den nå. Men jeg har et spørsmål til. Den er litt løs i midjen, og gjør at jeg ser litt formløs ut. Er det ok å ha et belte for å markere midjen bedre? Jeg har et tynt, sort skinnbelte jeg tenkte jeg kunne bruke. Det er ikke bredere enn ca en cm.

Belte kan du fint ha til. 

Skrevet

Ja, jeg syns ofte belter kan gjøre kjoler litt mer casual og det kan jo funke fint med en såpass spesiell kjole :) Ville ellers hatt en svart blazer som var litt lang, som ikke lukkes og sorte pumps til. Og en liten svart veske da :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...