Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd? :)

Gullmasken ser veldig spennende ut!

Tetter dagkremen porer?

Anonymkode: 755bc...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd de maskene for å ha under øynene. Funket ikke i det hele tatt for min del. Var klissete og det tilstoppet porene mine. Porene ble merkbart større iløpet av de 20 min jeg hadde masken på. Så nei, jeg  har ikke tenkt til å begi meg ut på noen andre produkter heller.

Anonymkode: a4ef3...b0b

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke bra. Slike koleksjoner frontet av kjendiser er i de fleste tilfeller bra å styre unna helt. De har ikke noe annet formål enn å selge på hennes navn, gå heller for merker som bryr seg om hva de stapper i produktene sine og som har en visjon. Visjonen her er definitivt å tjene mest mulig penger på hennes følgere. Mener ikke å være pesimist men er ikke begeistret for hverken denne serien eller denne typen samarbeid. 

Anonymkode: d194b...df9

• Liker 3
Skrevet

Åh, så kjedelig :( Da styrer jeg unna. 

Skrevet
På 24.10.2017 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Åh, så kjedelig :( Da styrer jeg unna. 

Ble skuffa selv. :( 

Tror helt ærlig ikke Camilla Pihl bruker produktene sine fast. Iallefall ikke over tid. Mener å huske at hun har gått på Zo Skin fra Obagi (som jeg selv går på) og det gjør underverker på huden. Har liten tro på at hun permanent bytter ut vidunderprodukter for sin egen hudpleieserie.

Skrevet

Noen som vet ingrediensene i produktene hennes? Jeg hadde holdt meg langt unna alt som selges på VITA, dette er bare for cash og merkevarebygging.

Anonymkode: 8142d...d00

Skrevet
På 26.10.2017 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Noen som vet ingrediensene i produktene hennes? Jeg hadde holdt meg langt unna alt som selges på VITA, dette er bare for cash og merkevarebygging.

Nei, du finner ingen info før du kjøper eller leser på baksiden av pakken. Inneholder nøyaktig samme som alt annet dritt.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du finner ingen info før du kjøper eller leser på baksiden av pakken. Inneholder nøyaktig samme som alt annet dritt.

Typisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...