AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Går det an å male på glasset i en skapdør av glass? Har fått lakkert kjøkkeninnredning, men ene døren av glass har fortsatt tidligere farge på baksiden av sprossene da disse ikke kan fjernes. Vurderer å male innsiden av glasset for å skjule dette, har ingen behov for å se gjennom glasset så den biten er ok. Vil det sitte? Se ok ut? Anonymkode: 15a7e...f91
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Du skal få jobbe med å få malingen til å holde. Men med spesialmaling så burde det gå. Anonymkode: a5da9...ba5 1
Miss.Wildfox Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Hva med folie? Fås på panduro, både frostet og heldekkende i ulike utførelser. Alt fra marmor til ensfarget. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Takk for svar! Ja er redd maling ikke sitter. Spesialmaling for glass, finnes det, eller er det kun sånn gjennomskinnelige som barn leker med? folie har jeg vurdert, men iom at den må settes på innsiden av døres pga sprossene som skal skjules, blir sånne heldekkende baklengs, med mindre det finnes noen med mønster på begge sider..? Sånn frostet prøvde jeg, men baksiden av sprossene skinte veldig igjennom, og det er jo de som er grunnen til at jeg må finne på noe lurt... ts Anonymkode: 15a7e...f91
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Kan du male på folien der karmen viser gjennom? Anonymkode: 255a4...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå