Gå til innhold

Mange som opplever å aldri få dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her som synes seg selv ser helt OK ut, men føler det aldri blir noe dame eller forhold? Iallfall ikke forhold?

Hvordan er det for dere? Opplever dere mye ONS, også vil ikke dama noe mer?

Anonymkode: 768d4...8b9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her.

Det er grusomt, man bare føler seg så lite verdt. Man er ikke god nok for noen.

For meg blir det heller aldri ons.

Skrevet

Jeg opplever å være på dater, men at de færreste vil møtes mer etterpå - til tross for at mange av datene går helt topp, med masse latter og god stemning. Likevel får jeg bare beskjed om at de ikke følte at kjemien var tilstede. Jeg treffer de vanligvis på nett, så de synes kanskje ikke jeg ser like bra ut i virkeligheten. Jeg har jo valgt bilder jeg synes ser bra ut, men det er jo grenser for hvor annerledes jeg kan se ut i virkeligheten også. ONS er jeg egentlig ikke interessert i da det gir meg lite.

Anonymkode: 138b3...fcb

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, stf skrev:

Her.

Det er grusomt, man bare føler seg så lite verdt. Man er ikke god nok for noen.

For meg blir det heller aldri ons.

Har du prøvd å skaffe ons da? 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange her som synes seg selv ser helt OK ut, men føler det aldri blir noe dame eller forhold? Iallfall ikke forhold?

dette blir litt som damene her inne som klager over at de ikke får kjæreste. du har full mulighet til å få damer, du må bare få lavere standard og se på andre damer enn kunn de peneste og deiligste. du har garantert noen stygge eller tjukke damer som liker deg 

Anonymkode: 9b187...76c

• Liker 12
Skrevet

Jeg har jo vært i forhold store deler av livet mitt, men de siste årene har det være rolig og stille. Det tar jeg dog på min kappe, har ikke vært kontaktsøkende nok. Er sikker på at det finnes en som kan like meg der ute

• Liker 3
Skrevet

Jeg opplever å treffe damer som enten ikke vil det samme som meg, eller at om de vil det så er de ikke forholdsmateriale.

Skrevet

Hvis dama ikke vil mer etter ONS er du ræva i senga. Just saying

Anonymkode: c461e...612

• Liker 3
Skrevet

Oppleve å aldri få dame? Bare tull. Senk kravene gutta. Det gjorde jeg etter en lengre periode med tørke. Nå dater jeg kun tjukke, chubby og mindre pene jenter. Blitt masse fitte på meg de senere årene. Et par av de var også veldig gode kjæresteemner. 

Anonymkode: f8680...564

• Liker 6
Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er fordi kvinner er blitt ekstremt, da mener jeg virkelig helt sinnssykt ekstremt, opptatt av utseende.

https://ageofshitlords.com/guy-made-fake-tinder-profile-prove-girls-never-think-hot-dudes-creepy

Anonymkode: 6fe58...cf9

som en jente som liker både jenter og gutter, så kan jeg si at det gjelder begge kjønn altså. Menn er bare mere åpne og sårendene om at de er untseendefikserte. Har aldri fått en tekstmelding fra en kvinne som forteller meg at jeg må slanke meg, eller som putter buksa på igjen og bare drar fordi jeg hadde hår på musa. Har aldri hatt en kvinne fortelle meg at jeg har fine pupper til at de henger så mye. Aldri hatt en dame kjøre fingene sine inni meg for så å si at jeg burde være takknemlig at en tier som h*n vil ligge med en treer. Har blitt spurt om det er noe jeg kan gjøre med strekkmerkene mine for at de skal bli litt finere. Har hatt en si at han skal høre med eksen om hvordan hun trener for å få fin rumpe så jeg kunne få noen tips, har hatt en spørre om jeg kan bleke håret og få meg brune kontaktlinser. Det er helt vannvittig hvor lite menn bryr seg om andres følelser, er så utrolig takknemlig for at jeg kan forelske meg i jenter også. Utseendefikserte der og, men man ender ihvertfall ikke opp med å føle seg som et stygt monster etter å ha møtt dem. Heller singel for alltid enn flere menn, er så lei.

Anonymkode: 77c32...1af

• Liker 28
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som en jente som liker både jenter og gutter, så kan jeg si at det gjelder begge kjønn altså. Menn er bare mere åpne og sårendene om at de er untseendefikserte. Har aldri fått en tekstmelding fra en kvinne som forteller meg at jeg må slanke meg, eller som putter buksa på igjen og bare drar fordi jeg hadde hår på musa. Har aldri hatt en kvinne fortelle meg at jeg har fine pupper til at de henger så mye. Aldri hatt en dame kjøre fingene sine inni meg for så å si at jeg burde være takknemlig at en tier som h*n vil ligge med en treer. Har blitt spurt om det er noe jeg kan gjøre med strekkmerkene mine for at de skal bli litt finere. Har hatt en si at han skal høre med eksen om hvordan hun trener for å få fin rumpe så jeg kunne få noen tips, har hatt en spørre om jeg kan bleke håret og få meg brune kontaktlinser. Det er helt vannvittig hvor lite menn bryr seg om andres følelser, er så utrolig takknemlig for at jeg kan forelske meg i jenter også. Utseendefikserte der og, men man ender ihvertfall ikke opp med å føle seg som et stygt monster etter å ha møtt dem. Heller singel for alltid enn flere menn, er så lei.

22555112_10213824195706275_9002196542027020001_n.thumb.jpg.8573a618106ef6d81fa1dd8f51a8ff38.jpg

• Liker 11
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at jeg selv skulle ønske jeg kunne forelske meg i jenter! Dessverre er jeg heterofil. Menn kan være så utrolig stygge på innsiden.

Anonymkode: 1ae52...1d3

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at jeg selv skulle ønske jeg kunne forelske meg i jenter! Dessverre er jeg heterofil. Menn kan være så utrolig stygge på innsiden.

Men ikke gå etter disse mennene da. Det er så mange menn som er verdt å samle på at jeg ikke fatter hvorfor man velger å gå etter de mennene som behandler andre dårlig. Dersom man har en tendens til å gå etter menn som behandler deg dårlig er det vel høyere sannsynlighet for at man selv har et problem og at man trenger hjelp til å ta mer sunne valg i livet sitt. 

Anonymkode: bfa2e...28e

• Liker 7
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi kvinner er blitt ekstremt, da mener jeg virkelig helt sinnssykt ekstremt, opptatt av utseende.

https://ageofshitlords.com/guy-made-fake-tinder-profile-prove-girls-never-think-hot-dudes-creepy

Selvsagt tenner kvinner på ultrasexy menn. Selvsagt kunne mange kvinner tenke seg å ligge med en superkjekk, superfit hunk.

Men det betyr ikke at han er kjærestemateriale, eller at disse kvinnene ikke kan falle pladask for en som ikke er mannlig fitnessmodell. Det betyr ikke at utseendet er det viktigste.

Det betyr bare at kvinner også setter pris på et godt utseende.

• Liker 14
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utseendet har mindre å si. Jeg vil tro det er andre ting du bør jobbe med.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forferdelig å lese om menn som dette som får seg damer, mens jeg som er full av følelser aldri får innpass. Det føles urettferdig, egentlig. Grrrrr.

Jeg bryr meg ikke om litt lubbenhet, hår på musa eller strekkmerker. Jeg oppfører meg alltid høflig og respektfull mot mennesker jeg møter, og i hvertfall jenter.

Selv om andre ting kanskje kan komme frem her inne på forumet, så vil jeg aller mest bare ha noen som liker meg tilbake.

• Liker 11
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke gå etter disse mennene da. Det er så mange menn som er verdt å samle på at jeg ikke fatter hvorfor man velger å gå etter de mennene som behandler andre dårlig. Dersom man har en tendens til å gå etter menn som behandler deg dårlig er det vel høyere sannsynlighet for at man selv har et problem og at man trenger hjelp til å ta mer sunne valg i livet sitt. 

Jeg går ikke etter «slike menn», men det er vanskelig å vite på forhånd hvilke verdier et menneske har før man blir kjent. Det er ingen automatikk i at det er disse klassiske kjekke, selvsikre mannfolka som behandler kvinner dårlig. Gjennomsnittelige, litt sjenerte gutter kan være like ille, om ikke verre. Ofte fordi de har lite erfaring og dermed urealistiske forventninger.

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ikke etter «slike menn», men det er vanskelig å vite på forhånd hvilke verdier et menneske har før man blir kjent. Det er ingen automatikk i at det er disse klassiske kjekke, selvsikre mannfolka som behandler kvinner dårlig. Gjennomsnittelige, litt sjenerte gutter kan være like ille, om ikke verre. Ofte fordi de har lite erfaring og dermed urealistiske forventninger.

Man skjønner det som regel ganske raskt med en gang de åpner munnen da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...