Gå til innhold

Ønsker tips til kåpe som er slankende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips til en sort kåpe som har slankende effekt. Gjerne link 

har  litt kraftig timeglassfigur

Anonymkode: 7e3a9...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vel ha en kåpe som får frem midjen din da? Kanskje med belte akkurat der midjen din er. Jeg ville prøvd i butikk, for å få en kåpe som blir perfekt til deg.

Anonymkode: 517fd...198

• Liker 2
Skrevet

Nesten hvilken som helst som svinger inn i livet. 

Anonymkode: d4686...ea5

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør vel ha en kåpe som får frem midjen din da? Kanskje med belte akkurat der midjen din er. Jeg ville prøvd i butikk, for å få en kåpe som blir perfekt til deg.

Er ikke helt enig med deg med det der med belte. Er litt kraftig selv og synes slike kåper med belte bare blir klumpete og forstørrer. En som er lett innsvinget bruker etter min opplevelse å være bedre.

Anonymkode: 6a214...606

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt enig med deg med det der med belte. Er litt kraftig selv og synes slike kåper med belte bare blir klumpete og forstørrer. En som er lett innsvinget bruker etter min opplevelse å være bedre.

Anonymkode: 6a214...606

Ok :) Du har nok rett. Kanskje en av de kåpene med ekstra stoff på brystet (som henger løst på en måte) og går ned mot midjen?

Skrevet

Jeg er overvektig og har timeglassfigur. Og jeg har kjøpt denne, den er veldig fin, og jeg føler jeg ser slankere ut. Men du må gå ned en størrelse, da de er store i størrelsen. Står det er utsolgt nå, men de får inn jevnlig. Jeg har en i str 40, på vei i posten i retur til de. Den ble for stor for meg. Så jeg kjøpte str. 38. Bruker vanligvis 40.

Anonymkode: ed2d1...bac

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overvektig og har timeglassfigur. Og jeg har kjøpt denne, den er veldig fin, og jeg føler jeg ser slankere ut. Men du må gå ned en størrelse, da de er store i størrelsen. Står det er utsolgt nå, men de får inn jevnlig. Jeg har en i str 40, på vei i posten i retur til de. Den ble for stor for meg. Så jeg kjøpte str. 38. Bruker vanligvis 40.

Man er da ikke overvektig når man bruker str 38 eller 40!  :klo: 

Anonymkode: 33d4d...531

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan man være. 

Anonymkode: bd7eb...535

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dobbelknepping er fyfy når man er litt større... 

Anonymkode: 34057...7ce

Jeg ser da slankere ut i den.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det str. 40 jeg hadde trengt i den kåpen, jeg er lav, og mesteparten av fettet ligger på rumpe og lår. Derfor kan jeg ha 40 i en sånn kåpe, da den går så mye ut over rumpa. Men hadde den vært mer ettersittende, så ligger jeg mellom 40-42. Skal jeg kjøpe bukse må jeg ha str. 44. Så det kommer bare an på hvor fettet legger seg. I topper er jeg str. 38-40.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...