AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Del Skrevet 22. oktober 2017 Som kvinne er jeg litt nysgjerrig på hvorfan menn tenker og reagerer i gitte tilfeller. La oss nå si at du har hatt ei kvinne på sosiale medier som du ikke kjenner eller har møtt, men som iblant har sendt deg noen meldinger i et forsøk på å bli kjent med deg. Du har ikke gitt klar beskjed til henne om noe du tenker rundt det, eller blokket henne, fordi du innerst inne har syntes det var et boost for selvtilliten din å få litt oppmerksomhet. Og det er uskyldigt. Tenker du. Så går det noen dager og uker og du hører plutselig ingenting fra henne. Du sjekker kanskje sosiale medier og ser at alt er tilsynelatende i orden fordi du ser hun er sosial med andre. Hvordan reagerer du og hva tenker du? Anonymkode: c85fc...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Del Skrevet 22. oktober 2017 Nå er jeg kvinne så kan ikke svare for menn, men hvertfall som kvinne om en fyr jeg ikke har møtt prøver å få kontakt med meg og sender meg ting i ny og ne en periode, så tenker jeg overhodet ingenting når han slutter med det og jeg ikke hører noen ting. Jeg kjenner han jo ikke, så hvorfor skulle jeg bry meg eller tenke noe om det? Om noe så tenker jeg "bra, han har tatt hintet". Anonymkode: ef2da...eb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Del Skrevet 22. oktober 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Nå er jeg kvinne så kan ikke svare for menn, men hvertfall som kvinne om en fyr jeg ikke har møtt prøver å få kontakt med meg og sender meg ting i ny og ne en periode, så tenker jeg overhodet ingenting når han slutter med det og jeg ikke hører noen ting. Jeg kjenner han jo ikke, så hvorfor skulle jeg bry meg eller tenke noe om det? Om noe så tenker jeg "bra, han har tatt hintet". Anonymkode: ef2da...eb0 Du faller jo ikke inn under det jeg skrev i HI så skjønner ikke at du gidder å skrive noe. Anonymkode: c85fc...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå