AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten familien min. I dag har vi vært på høstfest med 4H. Jeg og den eldste reiste ned først, før mannen og de andre ungene våre kom. Etter vi hadde ordnet ferdig, satt jeg og ventet. Og ingen INGEN gadd så mye som å se på meg en gang. Og når det begynte å komme fler, så var det ingen som ville sitte ved vårt bord enda det ble nevnt av andre at: «det er plass der borte hos x» Følte meg totalt usynlig 😔 og jeg kjente sikkert 90 % av de som var der. Anonymkode: 64286...cfd 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Satte seg noen til slutt fordi de var fult over alt ellers. Anonymkode: 64286...cfd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Noen spesiell grunn? Bruker det alltid å være sånn, eller har det hendt noe i det siste? Anonymkode: 4635e...966
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 De andre folkene gikk vel ut fra at det bordet du ssatt ved, var plasser du hadde holdt av til familiemedlemmene dine, da. Det hadde iallfall jeg gått ut fra, om jeg så en mor jeg visste var gift og hadde unger, satt alene ved et bord på en tilstelning. Hadde ikke falt meg inn å gå bort og begynne "å ta plassene" til familien hennes som om de ikke eksisterte. Skjønner ikke hva du sutrer for egentlig. Det er jo åpenbart at folk trodde det var din families bord, men at de andre var rundt omkring i lokalet for øyeblikket og ikke satt ned på plassene sine. Anonymkode: 5b2de...713 20
Drakan Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 ... vel.. mobbing er dessverre veldig sterkt i disse dager. Håper ungen din ikke skjønte noe. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 Sånn har jeg hatt det i snart 18 år. Alene mamma med lite familie her. Og en x som sviktet. Satt alene eller med søsken til barn på alle ting vi skulle igjenom. Jul og skole forestillinger. 17 mai grusom. Men nå er jeg heldig viss ferdig. Blir andeledes når det er barnebarn det er snakk om håper jeg. Anonymkode: 6315b...40f 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 Men hvorfor tar du ikke kontakt med andre selv? Hvorfor sitter du bare og sturer og forventer at noen skal ta kontakt med deg? Du må jo gidde å gjøre en innsats selv. Anonymkode: ebd85...b48 18
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #8 Skrevet 22. oktober 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor tar du ikke kontakt med andre selv? Hvorfor sitter du bare og sturer og forventer at noen skal ta kontakt med deg? Du må jo gidde å gjøre en innsats selv. Anonymkode: ebd85...b48 Du har tydeligvis ikke noe problemer med sosialisering og derfor null forståelse for slike situasjoner. Jeg sturer da vel for pokker ikke 😡 Hvor mange ganger hadde du gidde og blitt avvist eller behandlet som luft, kanskje? Anonymkode: 64286...cfd 8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #9 Skrevet 22. oktober 2017 57 minutter siden, Drakan skrev: ... vel.. mobbing er dessverre veldig sterkt i disse dager. Håper ungen din ikke skjønte noe. Mobbing var kanskje å ta litt hardt i. Jeg er nok bare total uinteressant for alle andre. Anonymkode: 64286...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #10 Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mobbing var kanskje å ta litt hardt i. Jeg er nok bare total uinteressant for alle andre. Anonymkode: 64286...cfd Kanskje du må bli litt mer spennende da. Anonymkode: 4635e...966 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #11 Skrevet 22. oktober 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: De andre folkene gikk vel ut fra at det bordet du ssatt ved, var plasser du hadde holdt av til familiemedlemmene dine, da. Det hadde iallfall jeg gått ut fra, om jeg så en mor jeg visste var gift og hadde unger, satt alene ved et bord på en tilstelning. Hadde ikke falt meg inn å gå bort og begynne "å ta plassene" til familien hennes som om de ikke eksisterte. Skjønner ikke hva du sutrer for egentlig. Det er jo åpenbart at folk trodde det var din families bord, men at de andre var rundt omkring i lokalet for øyeblikket og ikke satt ned på plassene sine. Anonymkode: 5b2de...713 Så du hadde ikke slått av en prat, eller hilst eller smilt? Det vare MANGE ledige plasser ved bordet. Anonymkode: 64286...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #12 Skrevet 22. oktober 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: De andre folkene gikk vel ut fra at det bordet du ssatt ved, var plasser du hadde holdt av til familiemedlemmene dine, da. Det hadde iallfall jeg gått ut fra, om jeg så en mor jeg visste var gift og hadde unger, satt alene ved et bord på en tilstelning. Hadde ikke falt meg inn å gå bort og begynne "å ta plassene" til familien hennes som om de ikke eksisterte. Anonymkode: 5b2de...713 Signerer dette. Og de fleste var kanskje der med egne familier og da er det vanskeligere å bare ta innpass på andres bord, enn om man hadde vært en eller to personer sammen for eksempel. De fleste vil sitte i de gruppene man kommer i og ikke splittes pga bordplassmangel så om et bord ser okkupert ut, så velger man et annet. Men forstår at du følte det sånn ts, men prøv å ikke ta det personlig! Anonymkode: cd4de...509
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #13 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg hadde ikke giddet sitte alene, hadde gått å satt meg ved et bord sammen med noen andre, omså tatt stolen med om det var fullt. Hadde nok bare ledd og sagt "nei, det ble ensomt i hjørnet, jeg setter med her med dere i stedet" elns. Ikke gjør deg selv til et offer, da blir du det. Anonymkode: 7d6cc...11a 13
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #14 Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du må bli litt mer spennende da. Anonymkode: 4635e...966 Hva er det for en ting å si 😳 Jeg er meg, hvorfor skal jeg forandre meg? Jeg er hverken slem eller skaper ubehag for andre. Anonymkode: 64286...cfd 9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #15 Skrevet 22. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Hva er det for en ting å si 😳 Jeg er meg, hvorfor skal jeg forandre meg? Jeg er hverken slem eller skaper ubehag for andre. Anonymkode: 64286...cfd Om du bare satt og så ned eller så mutt og sur ut så er det jo ingen som vil sitte vedsiden av deg, de tror jo du vil være alene. Anonymkode: dd19e...d1d 10
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #16 Skrevet 22. oktober 2017 Tydeligvis var det dette jeg skrev: Ååå. Det et SÅ synd på meg altså. Alle er bare SÅ slemme og stakkars stakkars meg. Og det er BARE meg det er noe feil og ALT er bare min skyld. Glem at jeg i det hele tatt sa noe 🙄 Anonymkode: 64286...cfd 4
Jordbæra Skrevet 22. oktober 2017 #17 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har ingen forutsetning til å tenke ar dette er mobbing. Er det noen forhistorie om mobbing av disse menneskene? Har du tidligere følt deg oversett som dette? Tok du selv kontakt? Sa du selv det var ledig plass hos dere? 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #18 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen spesiell grunn? Bruker det alltid å være sånn, eller har det hendt noe i det siste? Anonymkode: 4635e...966 Er vel bare Vera Vennløs. Veit da fader jeg. Anonymkode: 64286...cfd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #19 Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, Jordbæra skrev: Jeg har ingen forutsetning til å tenke ar dette er mobbing. Er det noen forhistorie om mobbing av disse menneskene? Har du tidligere følt deg oversett som dette? Tok du selv kontakt? Sa du selv det var ledig plass hos dere? Sa det flere ganger jeg. De valgte likevel å gå videre. Anonymkode: 64286...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå