AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg syns dette var en utrolig teit påstand. Er dette virkelig noe flere tenker? Hun og samboer har dobbeltdyne og mener at par som har hver sin dyne har et mindre bra forhold fordi de "isolerer" seg fra hverandre og ligger på hver sin side av senga. De som har dobbeltdyne sover inntil hverandre og kommer mye nærmere hverandre, mener hun. Selv hater jeg dobbeltdyne, men det har ingenting med samboeren min å gjøre, jeg synes bare ikke det er noe behagelig. Jeg orker heller ikke å sove så tett oppi noen, både fordi det blir for varmt og fordi jeg ikke for strukket på meg. Jeg liker veldig godt å ligge inntil samboer og prate før vi sovner, men jeg vil helst ha litt avstand når jeg skal sove. Betyr dette at vi har et dårlig forhold? Anonymkode: 8459c...1c0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Del Skrevet 22. oktober 2017 Anonymkode: 97e60...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Del Skrevet 22. oktober 2017 Ikke hør på andre. Gjør det som passer dere. Noen har separate madrasser, noen klikker av kløften i midten, noen har separate soverom. Noen er single og har det bra som single. Det betyr ikke at alle i parforhold sliter. Anonymkode: 97e60...1ea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 22. oktober 2017 #4 Del Skrevet 22. oktober 2017 Når jeg sover best så er det når jeg sover på min ende av sengen, kliner man seg inntill hverandre hver natt sover man jo dårligere?? Dobbel dyne er jo behagelig det, har det selv, men har vært noen ganger da det hadde vært digg med egen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 22. oktober 2017 #5 Del Skrevet 22. oktober 2017 Høres ut som en bedreviter av en venninne. Er jo mange dobbeltsenger som lages med seperat overmadrass, har ingenting med dårlig forhold å gjøre. Folk trenger ikke klenge selv om man er sammen. Er jo fint at man ikke trenger å sloss om dynen heler. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg hadde valgt å være singel om dobbeltdyne var alternativet. Hater å sove for nært noen. Anonymkode: fb164...086 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg hadde dobbeldyne engang og min daværende kjæreste tok alltid hele jævla dyna for seg selv. Det førte ikke akkurat til noe bedre forhold. Anonymkode: 1ad62...8af 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 22. oktober 2017 #8 Del Skrevet 22. oktober 2017 Selvsagt, det er gammel visdom. Jeg husker for lenge siden, da jeg hjalp storebroren min flytte inn med sin daværende flamme. "Har dere HVER DERES dyne!?" sa jeg til min forskrekkelse. "Dette forholdet kommer ikke til å vare". Sant om det var sagt, så fant han seg en annen (etter min mening langt mindre attraktiv) dame. Dette er nok 15 år siden nå. De skaffet seg en stor, romslig dobbeltdyne, og er sammen fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #9 Del Skrevet 22. oktober 2017 Som eier av dobbeltdyne kan jeg bekrefte at det venninna di sier er bare tull. Men kanskje de som kjøper dobbeldyne oftere er i forelskelsesfasen når de kjøper inn ny dyne? Vi kjøpte i alle fall dobbeltdyna under sjarmøretappen av forholdet, og lå tett inntil hverandre hver natt. Nå har vi hatt den i noen år og ligger på hver vår side av senga Anonymkode: c3e3f...ba6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #10 Del Skrevet 22. oktober 2017 Lol, selvfølgelig ikke. Vi har dobbeltdyne fordi det er mye diggere enn de små dynene, her kan begge surre seg inn som larver (dynen er veldig overdimensjonert, den er 220 bred og sengen er bare 160). Vi sover dog i hver sin ende da Anonymkode: b6140...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 22. oktober 2017 #11 Del Skrevet 22. oktober 2017 Vi har dobbeldyne og jeg er sikker på at vårt forhold er likt alle andres oppturer og nedturer hånd i hånd.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 22. oktober 2017 #12 Del Skrevet 22. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns dette var en utrolig teit påstand. Er dette virkelig noe flere tenker? Hun og samboer har dobbeltdyne og mener at par som har hver sin dyne har et mindre bra forhold fordi de "isolerer" seg fra hverandre og ligger på hver sin side av senga. De som har dobbeltdyne sover inntil hverandre og kommer mye nærmere hverandre, mener hun. Selv hater jeg dobbeltdyne, men det har ingenting med samboeren min å gjøre, jeg synes bare ikke det er noe behagelig. Jeg orker heller ikke å sove så tett oppi noen, både fordi det blir for varmt og fordi jeg ikke for strukket på meg. Jeg liker veldig godt å ligge inntil samboer og prate før vi sovner, men jeg vil helst ha litt avstand når jeg skal sove. Betyr dette at vi har et dårlig forhold? Anonymkode: 8459c...1c0 Har heller troa på at bedre søvn gir bedre forhold jeg da. Og når jeg er isende kald og liker å pakke meg inn, mens samboer er glovarm så kunne vi aldri ligget under samme dyne. Spørs hva som passer for hver enkelt tenker nå jeg 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. oktober 2017 #13 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg kan bare snakke basert på egen erfaring, men vårt forhold ble bedre da vi kastet ut dobbeltdyna til fordel for to enkeltdyner. Endelig fikk vi sove godt på natten, og begge fikk dyne å dekke seg med. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #14 Del Skrevet 22. oktober 2017 Hmm, hva med oss som har hver vår dobbeltdyne da? Anonymkode: e6fd6...f09 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. oktober 2017 #15 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Din venninne er på bærtur, selv om det funker for din venninne så gjør det ikke det for alle, jeg hadde aldri taklet dobbeldyne. Endret 22. oktober 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #16 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jeg liker begge deler, jeg. Det er jo ikke vanskelig å krype nært sammen selv om man har to dyner, jeg pleier ALLTID å varme meg på partner uansett dynesituasjon. Anonymkode: 6f7b4...b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #17 Del Skrevet 22. oktober 2017 Kan godt ha dobbeltsyn, men da hver sin. Helt seriøst. Jeg liker ikke å sove helt inntil noen og jeg hater glipper. En dobbeltsyn delt på 2 hadde fått meg gretten pga dårlig søvn. Da hadde iallfall forholdet gått på en smell. Anonymkode: 37849...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #18 Del Skrevet 22. oktober 2017 Samboeren min er så utrolig varm om natta, så om vi skulle delt dyne hadde jeg fått heteslag. Vi kan gjerne ligge intim hverandre uansett, men jeg trenger muligheten til å kunne lugge for meg selv i rare stillinger til tider. Han føler det samme. Å vi ligger å koser før vi sovner. Hvorfor skal man absolutt sove klint oppå hverandre å bli vekt hver gang en rører på seg? Anonymkode: 57a07...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 22. oktober 2017 #19 Del Skrevet 22. oktober 2017 Dobbeltdyne ftw!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #20 Del Skrevet 22. oktober 2017 Altså, om nærheten til partner bestemmes ut fra om man har dobbeltdyne eller hver sin dyne så tenker jeg man fort blir å slite i det forholdet:P Min samboer var den som protesterte på felles dobbeltdyne. Hvorfor? Fordi jeg stakk av med den hele tiden i søvne så han ble liggende uten Så nå har vi hver vår dobbeltdyne:P Anonymkode: 74c50...e00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå