AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg trente istad og var godt igang med oppvarming. Da fant beinet mitt ut at det var smartere å tråkke på ankelen istedenfor foten. Det gjorde selvfølgelig hinsides vondt med en gang, og jeg måtte gi opp å trene. Nå en halvtime etterpå så er det bare vondt når jeg vrir skikkelig på ankelen. Det er ikke tegn til at jeg halter når jeg går, og det er ikke vondt. Vil dere da tenke at eg trygt kan trene igjen eller ville du personlig ventet en dag for sikkerhetsskyld? Jeg er fullstendig klar over at dere ikke er leger og ikke nødvendigvis har kompetanse til å svare så jeg tar alle svar som personlige meninger og vil vurdere selv. Har veldig lyst til å fullføre treningsøkta, men er alle unisont enige i at det er dumt må eg jo vurdere å droppe det. Anonymkode: 3b87f...3a0
Cata Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg ville ventet en dag for sikkerhets skyld, eller eventuelt trent overkropp, mage og rygg og ikke noe som belaster ankel. Hvis ankelen ikke er vond eller hoven etter en dags tid så hadde jeg regnet med det var OK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå