AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har ikke råd til å gå i neglesalong. Finnes det noen bra løsnegler som sitter bra? Anonymkode: e7554...8a8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har prøvd gelenegler man bygger opp selv, kjøpt på HM. Fungerte veldig bra. Var lett å legge og satt bra. Anonymkode: cd26a...745
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Du kan få sopp av de hvis du ikke er forsiktig. Så finn ut hvordan du gjør det skikkelig før du legger dem. Du kan også kjøpe god støp osv på nettet, slik som negndesignere bruker. Har selv gått kurs i negldesign og ville aldri kjøpt noe på HM men du kan fint prøve å gjøre det selv sålenge du gjør det på korekt måte. Selv når man går kurs så gjør øvelse mester Anonymkode: 9d124...3da
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan få sopp av de hvis du ikke er forsiktig. Så finn ut hvordan du gjør det skikkelig før du legger dem. Du kan også kjøpe god støp osv på nettet, slik som negndesignere bruker. Har selv gått kurs i negldesign og ville aldri kjøpt noe på HM men du kan fint prøve å gjøre det selv sålenge du gjør det på korekt måte. Selv når man går kurs så gjør øvelse mester Anonymkode: 9d124...3da Hva er galt med det på hm? Det er ikke akkurat så komplisert. Selvfølgelig skal man være nøye med håndhygienen, men så veldig vanskelig er det ikke. Selv om at jeg jo skjønner at en negledesigner ikke vil at andre skal gjøre det selv på den billige måten. Anonymkode: cd26a...745
Minya Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg så overskriften i forbifarten og lurte litt for lenge på hva i alle dager lø-snegler var.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå