AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Selv om man ikke kaller seg feminist så betyr ikke det at man er i mot likestilling. Virker som det er noen som ikke forstår dette. Anonymkode: 0d4f6...f56
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om man ikke kaller seg feminist så betyr ikke det at man er i mot likestilling. Virker som det er noen som ikke forstår dette. Anonymkode: 0d4f6...f56 Ved å latterliggjøre feminismen så er man imot likestilling. Likestilling=feminisme. Feminisme=likestilling. Man trenger så klart ikke å kalle seg feminist og gå med deg på capsen og t skjorta, men ved å svare nei på at man er feminist, så sier man samtidig nei til likestilling også. Anonymkode: 25cc0...273 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å latterliggjøre feminismen så er man imot likestilling. Likestilling=feminisme. Feminisme=likestilling. Man trenger så klart ikke å kalle seg feminist og gå med deg på capsen og t skjorta, men ved å svare nei på at man er feminist, så sier man samtidig nei til likestilling også. Anonymkode: 25cc0...273 Feminisme er da ikke kom likestilling! Jeg er for likestilling, men feminisme styrer jeg unna. Av gode grunner synes jeg. Men jeg går ikke noe imot feminister. Å hvordan latteliggjør ts feminister? Ved å si at man kan vøre for likestilling uten å være enig i det resterende feminismen står for? Er det latteligjøring? Anonymkode: 5f64e...8fd
fullførsetningen Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 Moderne feminisme har på mange måter tatt en mer ytterliggående retning enn tidligere, og er dermed ikke synonymt med likestilling.
Dark Angelina Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Tråden er ryddet for avsporing og svar. Dark Angelina, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå