Gå til innhold

Nå skal jeg si noe som kommer til å sjokkere dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om man ikke kaller seg feminist så betyr ikke det at man er i mot likestilling.

Virker som det er noen som ikke forstår dette.

Anonymkode: 0d4f6...f56

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om man ikke kaller seg feminist så betyr ikke det at man er i mot likestilling.

Virker som det er noen som ikke forstår dette.

Anonymkode: 0d4f6...f56

Ved å latterliggjøre feminismen så er man imot likestilling. 

Likestilling=feminisme. Feminisme=likestilling. Man trenger så klart ikke å kalle seg feminist og gå med deg på capsen og t skjorta, men ved å svare nei på at man er feminist, så sier man samtidig nei til likestilling også. 

Anonymkode: 25cc0...273

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved å latterliggjøre feminismen så er man imot likestilling. 

Likestilling=feminisme. Feminisme=likestilling. Man trenger så klart ikke å kalle seg feminist og gå med deg på capsen og t skjorta, men ved å svare nei på at man er feminist, så sier man samtidig nei til likestilling også. 

Anonymkode: 25cc0...273

Feminisme er da ikke kom likestilling! Jeg er for likestilling, men feminisme styrer jeg unna. Av gode grunner synes jeg. Men jeg går ikke noe imot feminister. Å hvordan latteliggjør ts feminister?  Ved å si at man kan vøre for likestilling uten å være enig i det resterende feminismen står for? Er det latteligjøring?

Anonymkode: 5f64e...8fd

Skrevet

Moderne feminisme har på mange måter tatt en mer ytterliggående retning enn tidligere, og er dermed ikke synonymt med likestilling.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar. 

Dark Angelina, mod.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hva er det sjokkerende :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...