AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Del Skrevet 22. oktober 2017 Hei. Jeg bor nå i en studentbolig med rundt 20 andre mennesker, men det er veldig lite sosialt. Selv er jeg en veldig ensom og har litt angst sosialt, så har vanskelig for å være sosial, møte nye mennesker og få venner. Derfor synes jeg dette er vanskelig så spør her for råd. Er det noen tips til hvordan jeg kan prøve å få til noe sosialt i studentboligen? Har hørt andre har en fast kveld i uken hvor de lager mat sammen og spiller spill. Men de er bare fire stykk, så ser på det som vanskelig å få til med så mange. Og hvordan skal jeg prøve å få andre med? Tør nok ikke banke på dører og spørre folk... Er det teit å be huseier sende ut en felles mail og høre? Eller hvordan går man frem her. Og hva kan det være vi kan gjøre med så mange mennesker? Hvordan gjør dere det i deres kollektiv/studentbolig? Anonymkode: d1724...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Del Skrevet 22. oktober 2017 Tja, hva med å lage for mye middag en dag, banke på hos noen og spørre om de vil ha fordi du 'lagde visst rikelig' og så ta det derfra? Anonymkode: 54f79...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå