AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Ikke døm meg. Jeg er enslig og nå rundet 30. Barn er et sårt ønske og noe jeg virkelig ønsker meg. Så sitter å leser på insiminering og slike ting. Er det noen her som har vært i Danmark? Hvordan gikk dere frem? Ble du henvist videre fra fastlegen? Hvordan var din reise gjennom det? Er du alene? Dette er noe jeg virkelig vurdere da jeg gjerne vill ha barn mens jeg har energi og ikke for langt opp i årene. Men jeg skulle ønske jeg viste om noen som har gått den veien før meg=p Så fortell gjerne din opplevelse fra det. Anonymkode: 749b7...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Nå er ikke jeg i din situasjon, men å reise til Danmark som enslig er nok ikke noe fastlegen henviser til, siden dette er privat. Ønsker deg lykke til :-) Anonymkode: debc2...40d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Vi har vært i Danmark både for inseminasjoner og ivf. Bare ta kontakt med klikikken så kommer du i gang med innledende samtale 😊 Anonymkode: dd557...a8a 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 Må si jeg synes du er jævlig egoistisk som bevisst velger å få et barn uten en far. Greit nok at forhold kan ryke, far kan dø osv, men å bevisst sette et barn til verden som aldri vil vite hvem faren er - det er grusomt gjort. Anonymkode: 0d5e8...b66 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg synes du er jævlig egoistisk som bevisst velger å få et barn uten en far. Greit nok at forhold kan ryke, far kan dø osv, men å bevisst sette et barn til verden som aldri vil vite hvem faren er - det er grusomt gjort. Anonymkode: 0d5e8...b66 Hun sa spesifikt at hun ikke ville dømmes, men spurte om råd. Anonymkode: debc2...40d 10
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg synes du er jævlig egoistisk som bevisst velger å få et barn uten en far. Greit nok at forhold kan ryke, far kan dø osv, men å bevisst sette et barn til verden som aldri vil vite hvem faren er - det er grusomt gjort. Anonymkode: 0d5e8...b66 haha..nei, hun er smart. 80% av menn skal jo bare ha barna sine abortert uansett, så hvis hun faktisk ønsker seg barn kommer hun langt bedre ut uten risikoen for et mannsmonster på nakken. Anonymkode: b561a...d20 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 Det står meget godt forklart på Stork Klinikk sine sider framgangsmåten. Du må fylle ut noen skjemaer, samme må legen din. Du må også testes for noen sykdommer, husker ikke hvilke men som sagt står det godt forklart på klinikkens sider. https://www.storkklinik.dk/dk/fertilitetsklinik/fertilitetsklinikinformation.html Anonymkode: 6be83...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #8 Skrevet 22. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg synes du er jævlig egoistisk som bevisst velger å få et barn uten en far. Greit nok at forhold kan ryke, far kan dø osv, men å bevisst sette et barn til verden som aldri vil vite hvem faren er - det er grusomt gjort. Anonymkode: 0d5e8...b66 Synes din definisjon av hva som er grusomt for et barns oppvekst er rar. Hva vet du om TS? Hun har ett oppriktig ønske om et barn, og prosessen med å reise til Danmark for å gjøre det er nok ikke det enkleste å i seg ut på på egenhånd, noe som kan ses på som at hennes grunnlag for å bli mor er at hun vil vere ressursterk, og elske sitt framtidige barn, og gjøre alt for dette barnet. Ellers kan det hende TS har et godt nettverk rundt seg av familie og venner, som også vil vere der og bli en del av barnets oppvekst. Av alt vondt og galt som kan skje i et barns oppvekst, er IKKE mangel på å vite hvem faren er et av de! Anonymkode: 070f2...204 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #9 Skrevet 22. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke døm meg. Jeg er enslig og nå rundet 30. Barn er et sårt ønske og noe jeg virkelig ønsker meg. Så sitter å leser på insiminering og slike ting. Er det noen her som har vært i Danmark? Hvordan gikk dere frem? Ble du henvist videre fra fastlegen? Hvordan var din reise gjennom det? Er du alene? Dette er noe jeg virkelig vurdere da jeg gjerne vill ha barn mens jeg har energi og ikke for langt opp i årene. Men jeg skulle ønske jeg viste om noen som har gått den veien før meg=p Så fortell gjerne din opplevelse fra det. Anonymkode: 749b7...ae1 Går du på stork.dk sine sider så finner du den infoen du trenger. Du får og info om du ringer eller mailer de ulike klinikkene. Privat info/helseopplysninger deler jeg ikke på åpent nett. Anonymkode: eb796...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg synes du er jævlig egoistisk som bevisst velger å få et barn uten en far. Greit nok at forhold kan ryke, far kan dø osv, men å bevisst sette et barn til verden som aldri vil vite hvem faren er - det er grusomt gjort. Anonymkode: 0d5e8...b66 Ja lest mye på stork.dk. Prøver så godt jeg kan å sette meg inn i dette. Bare mye info på en gang. Så til deg anonym så synst jeg er jævlig egoistisk. Du skal få si det. Vi er forskjellig , ingen er like. Men vi ka da vell være høflige med hverandre fordi? jeg har snakket med hele nettverke mitt om dette valge jeg er på vei Til å ta. Foreldre som sier de støtter meg, venner som står ved siden av meg.. jeg har er stort og stødig nettverk og en bra jobb. Anonymkode: 749b7...ae1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #11 Skrevet 23. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Anonymkode: 749b7...ae1 Spør hun her så får du svar på alt - ALT - det du lurer på. http://www.enestaaendemor.no/spor-meg/ Anonymkode: 545e1...cbf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå