AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har ikke noe i mot homofile generelt men jeg synes at rettighetene for homofile har gått for langt. Vi har sett de siste årene at homsene og lesbene krever at de skal ha rett til ekteskap og at lesber har blitt gravide via kunstig befruktning noe som jeg mener er unaturlig og avskyelig, Og alle disse paradene de har hvor de skriker ut "Eeeeey, Jeg er homse!" Det er en syk verden vi lever i. Anonymkode: 63fb7...e3e 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 Populært innlegg #2 Skrevet 22. oktober 2017 Hvorfor er det mer avskyelig at en lesbisk kvinne får kunstig befruktning, enn en heterofil kvinne? Begge deler er like unaturlig. Hvorfor er det mer rart at et homofilt par skal ha rett til å gifte seg, med alle rettigheter det medfører, enn at et heterofilt par gifter seg? Ja. Verden er sannelig syk. Vi har jo mennesker som deg i den. Anonymkode: 541c2...00b 64
Joela88 Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det mer avskyelig at en lesbisk kvinne får kunstig befruktning, enn en heterofil kvinne? Begge deler er like unaturlig. Hvorfor er det mer rart at et homofilt par skal ha rett til å gifte seg, med alle rettigheter det medfører, enn at et heterofilt par gifter seg? Ja. Verden er sannelig syk. Vi har jo mennesker som deg i den. Anonymkode: 541c2...00b Fordi lesber ikke er en naturlig skapning. Ekteskap er ment for mellom Mann og Kvinne. Helt riktig, Verden er syk. Dagens samfunn forventer at vi skal akseptere homofili og at mennesker er kjønnsnøytrale, Noe som Kvinner skal ha en stor del av æren for. 4
Gjest Coolaid Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noe i mot homofile generelt men jeg synes at rettighetene for homofile har gått for langt. Vi har sett de siste årene at homsene og lesbene krever at de skal ha rett til ekteskap og at lesber har blitt gravide via kunstig befruktning noe som jeg mener er unaturlig og avskyelig, Og alle disse paradene de har hvor de skriker ut "Eeeeey, Jeg er homse!" Det er en syk verden vi lever i. Anonymkode: 63fb7...e3e Svaret på ditt spørsmål er nei. Du har kanskje ikke noe i mot homofile men du vil ikke at de skal ha samme rettigheter som deg? Vel, jeg syns ikke du skal ha samme lønn som meg for likt arbeid - rettighetene for deg har gått for langt. For alle oss andre er det grei. Check yourself og bli kjent med eget menneskesyn og fordommer.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 3 minutter siden, Joela88 skrev: Fordi lesber ikke er en naturlig skapning. Ekteskap er ment for mellom Mann og Kvinne. Helt riktig, Verden er syk. Dagens samfunn forventer at vi skal akseptere homofili og at mennesker er kjønnsnøytrale, Noe som Kvinner skal ha en stor del av æren for. Huh, det finnes homofile dyr i naturen. Delfiner f.eks er jo kjent for likekjønnede orgier. Således kan svaner leve i homifile partnerskap. Hva var naturlig igjen? Så kvinner født uten livmor er mindre kvinner, sant? Og bør derfor ikke ha en kvinnes rettigheter. Kun et svært lite fåtall av oss lever i ekteskap slik det er beskrevet i religionen. Dermed kan vi heller avskaffe ekteskapet, siden det uanset ikke har noe for seg lengre. Så fint at vi skal akseptere mennesker slik de er! Jeg mener, man må jo akseptere at det finnes mennesker med slike holdninger som du har Anonymkode: 541c2...00b 19
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 8 minutter siden, Joela88 skrev: Fordi lesber ikke er en naturlig skapning. Ekteskap er ment for mellom Mann og Kvinne. Helt riktig, Verden er syk. Dagens samfunn forventer at vi skal akseptere homofili og at mennesker er kjønnsnøytrale, Noe som Kvinner skal ha en stor del av æren for. Åh, btw. Ser du er kvinne. Husk at du ikke skal ha andre rettigheter en å være til i kraft for mannen da Håper ikke du jobber, eller lar mannen gjøre noe i huset som han egentlig ikke vil? Det er ikke likestilling ekteskapet er lagd for Anonymkode: 541c2...00b 5
Saunet Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 4 minutter siden, Joela88 skrev: Fordi lesber ikke er en naturlig skapning. Ekteskap er ment for mellom Mann og Kvinne. Helt riktig, Verden er syk. Dagens samfunn forventer at vi skal akseptere homofili og at mennesker er kjønnsnøytrale, Noe som Kvinner skal ha en stor del av æren for. Er du AB som startet tråden? Ekteskap er heller ikke naturlig, vi er den eneste levende skapningen som inngår ekteskap. Konseptet ekteskap er noe mennesker har kultivert med tiden. Det å være lesbe eller homofil er ikke å være en skapning, vi er alle samme skapning. Men vi mennesker har forskjellige seksualitet. Det trengs en kvinne og en mann for reproduksjon, og det er det. Det betyr ikke av den grunn at en ikke kan elske en av samme kjønn. 9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #8 Skrevet 22. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Således kan svaner leve i homifile partnerskap. Anonymkode: 541c2...00b Jupp, og homofile svanepar adopterer gjerne foreldreløse svaneunger. Anonymkode: fa256...9a0 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #9 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noe i mot homofile generelt Anonymkode: 63fb7...e3e Alt du skriver videre tyder på at dette utsagnet er bullshit. Svaret er for øvrig nei. Den har ikke gått for langt. Tvert imot har man langt igjen. Anonymkode: fa256...9a0 17
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #10 Skrevet 22. oktober 2017 Akkurat nå, Saunet skrev: Er du AB som startet tråden? Ekteskap er heller ikke naturlig, vi er den eneste levende skapningen som inngår ekteskap. Konseptet ekteskap er noe mennesker har kultivert med tiden. Det å være lesbe eller homofil er ikke å være en skapning, vi er alle samme skapning. Men vi mennesker har forskjellige seksualitet. Det trengs en kvinne og en mann for reproduksjon, og det er det. Det betyr ikke av den grunn at en ikke kan elske en av samme kjønn. Nei, Jeg er ikke TS. Men jeg er tildels enig med den personen som startet tråden, Jeg er sterkt i mot homofilt ekteskap og kunstig befruktning eller adopsjon for homofile, Ekteskap er for mellom en Mann og en Kvinne og barn skal ha en far og en mor på en naturlig måte. Homofile har en medfødt hjerneskade og er udyr for samfunnet. Homofile kan elske så mye dem bare vil, Men de trenger ikke og kreve naturstridige rettigheter. Anonymkode: 63fb7...e3e 2
Saunet Skrevet 22. oktober 2017 #11 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noe i mot homofile generelt men jeg synes at rettighetene for homofile har gått for langt. Vi har sett de siste årene at homsene og lesbene krever at de skal ha rett til ekteskap og at lesber har blitt gravide via kunstig befruktning noe som jeg mener er unaturlig og avskyelig, Og alle disse paradene de har hvor de skriker ut "Eeeeey, Jeg er homse!" Det er en syk verden vi lever i. Anonymkode: 63fb7...e3e Du har ikke noe i mot homofile men du synes at det er avskyelig og unaturlig at de får leve et normalt liv. Hvis du setter deg inn i historien til LGBTQ så skjønner du årsaken til disse paradene, da kan du reflektere i ettertid hvor syk verden er. 12
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #12 Skrevet 22. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt du skriver videre tyder på at dette utsagnet er bullshit. Svaret er for øvrig nei. Den har ikke gått for langt. Tvert imot har man langt igjen. Anonymkode: fa256...9a0 Hva er bullshit? At homser er feminine enn Kim Kardashian? eller at traktorlesbene er mer maskuline enn Vitali Klitschko? Homofiles rettigheter har gått alt,alt for langt. Anonymkode: 63fb7...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #13 Skrevet 22. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jupp, og homofile svanepar adopterer gjerne foreldreløse svaneunger. Anonymkode: fa256...9a0 I know. Vi har et slikt svanepar i bygda! :D Uheldigvis døde alle ungene i år 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, Jeg er ikke TS. Men jeg er tildels enig med den personen som startet tråden, Jeg er sterkt i mot homofilt ekteskap og kunstig befruktning eller adopsjon for homofile, Ekteskap er for mellom en Mann og en Kvinne og barn skal ha en far og en mor på en naturlig måte. Homofile har en medfødt hjerneskade og er udyr for samfunnet. Homofile kan elske så mye dem bare vil, Men de trenger ikke og kreve naturstridige rettigheter. Anonymkode: 63fb7...e3e Dokumenter at homofili er en medfødt hjerneskade? Alle rettigheter i samfunnet er naturstridig i den forstand at de er menneskeskapt.. Skal vi forby kunstig befruktning for heterofile? Skal vi slutte med cellegift? Skal vi avskaffe ekteskapet? Skal vi forby prevansjon? Alle disse er naturstridige. Mer naturstrudig enn homofili, homofili finner vi tross alt hod et mangfoldarter, både som langeparforhold og kortvarig seksuell nytelse. Anonymkode: 541c2...00b 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #14 Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er bullshit? At homser er feminine enn Kim Kardashian? eller at traktorlesbene er mer maskuline enn Vitali Klitschko? Homofiles rettigheter har gått alt,alt for langt. Anonymkode: 63fb7...e3e Dine rettigheter har gått for langt.. Anonymkode: 541c2...00b 10
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #15 Skrevet 22. oktober 2017 5 minutter siden, Saunet skrev: Du har ikke noe i mot homofile men du synes at det er avskyelig og unaturlig at de får leve et normalt liv. Hvis du setter deg inn i historien til LGBTQ så skjønner du årsaken til disse paradene, da kan du reflektere i ettertid hvor syk verden er. Du ser ikke mitt poeng, Som sagt så har jeg ikke noe i mot homofile generelt sett det jeg har noe i mot er at de skal ha lov til ekteskap og kunstig befruktning/adopsjon.Og jeg ser ingen grunn til gå parade og skrike og danse for at jeg hetero. Anonymkode: 63fb7...e3e 2
Saunet Skrevet 22. oktober 2017 #16 Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, Jeg er ikke TS. Men jeg er tildels enig med den personen som startet tråden, Jeg er sterkt i mot homofilt ekteskap og kunstig befruktning eller adopsjon for homofile, Ekteskap er for mellom en Mann og en Kvinne og barn skal ha en far og en mor på en naturlig måte. Homofile har en medfødt hjerneskade og er udyr for samfunnet. Homofile kan elske så mye dem bare vil, Men de trenger ikke og kreve naturstridige rettigheter. Anonymkode: 63fb7...e3e Du møter deg selv i døren med denne komentaren. Ekteskap er ikke naturlig og ikke har naturen presentert oss dette konseptet. Dette er kultur, det vil si menneskeskapt. Pride paraden som det kalles er for å markere at LGBTQ samfunnet skal ha like rettigheter som hetrofile. Kom med fakta og kilder for påstandene dine om at homofile er udyr og hjerneskadet. En er født homofil. Vitenskap har bevist det, og er en født slikt et det naturlig. Hvem er du til å bestemme hva som er naturlig og innenfor? Det med barn, adopsjon, befruktning gidder jeg ikke å diskutere engang. Ikke alle hetrofile mennesker er velsignet med verktøy for reproduksjon, men unntakene gjelder vist for dem i følge deg. 10
Saunet Skrevet 22. oktober 2017 #17 Skrevet 22. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du ser ikke mitt poeng, Som sagt så har jeg ikke noe i mot homofile generelt sett det jeg har noe i mot er at de skal ha lov til ekteskap og kunstig befruktning/adopsjon.Og jeg ser ingen grunn til gå parade og skrike og danse for at jeg hetero. Anonymkode: 63fb7...e3e Jeg ser poenget ditt. Du møter deg selv i døren med ytringene dine når du sier du ikke har noe i mot homofile, når du åpenbart ønsker at de strippes for rettigheter. 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #18 Skrevet 22. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser ikke mitt poeng, Som sagt så har jeg ikke noe i mot homofile generelt sett det jeg har noe i mot er at de skal ha lov til ekteskap og kunstig befruktning/adopsjon.Og jeg ser ingen grunn til gå parade og skrike og danse for at jeg hetero. Anonymkode: 63fb7...e3e Hvorfor har du mer rett på kunstig befruktning og adopsjonsmuligheter? Anonymkode: 541c2...00b 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #19 Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, Saunet skrev: Jeg ser poenget ditt. Du møter deg selv i døren med ytringene dine når du sier du ikke har noe i mot homofile, når du åpenbart ønsker at de strippes for rettigheter. Igjen så kommer du med et irrelevant svar. Jeg er i mot at homofile skal ha en unaturlig rettighet til og få kunstig befruktning/adopsjon, Kan en Kvinne produsere barn sammen med en annen Kvinne? eller kan en Mann produsere barn med en annen Mann? og det idiotiske at de skal ha rettigheter til ekteskap skaper frustrasjon og sinne blant Heterofile mennesker. Anonymkode: 63fb7...e3e 1
Horten Market Skrevet 22. oktober 2017 #20 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har ikke noe imot homofile ekteskap. Det jeg reagerer på, er at de forlanger å bli kirkelig viet. Hvorfor i alle dager krever de å bli viet i en kirke som har et annet syn på homofili? Homofile kan gifte seg borgerlig som enhver annen. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå