Gå til innhold

Bekjente og ringing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på besøk ett sted og der var det en person som henvendte seg mot meg vedr spørsmål om borettslaget h#n skulle flytte inn i. Jeg forsøkte å svare ut fra det jeg visste fra de jeg var på besøk til. Jeg passet hunden deres så jeg hadde vært der en stund og jeg skal straks tilbake dit igjen for en periode. Dum som jeg var så gav jeg ifra meg mitt tlfnr da personen hadde spørsmål til de jeg besøkte. De kjenner ikke hverandre. Men personen kom aldri med spørsmålene da jeg var der.  Det er nå to mnd siden.  Det neste som skjer er at den personen ringer meg nå i helgen, fredag og lørdag, flere ganger etter hverandre og svarer ikke på mld jeg sendte med spørsmål om hva som var grunn til at det ringtes når jeg ikke befant meg i det området der akkurat nå. Jeg hadde ikke anledning til å svare på anropene og valgte derfor å sende en mld bare for ordens skyld.

Personen var veldig pratesyk den første gangen jeg møtte h#n og la ut om hele livet sitt. Det er noe jeg ikke pleier å reagere på da det er ofte at noen begynner å fortelle slikt til meg uoppfordret. Men nå begynner jeg virkelig å lure litt. 

Jeg lurer på hva jeg må gjøre? Skal jeg la vær å ta tlf når h#n ringer? Eller kan jeg glemme det hele? Jeg har virkelig ikke lyst til å få masse oppringinger om noe jeg ikke kan gjøre noe med i forbindelse med dette borettslaget. Jeg bor jo ikke der engang.

Hva gjør man?

Anonymkode: 8eb9f...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En som prøver å bli venn . Ta telefonen å si at det ikke passer, eller ignorer. 

Anonymkode: 73de5...bf2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres ut som noen som er ensom og desperat etter å få en ny venn :\ 
Man har ikke lyst til å avvise noen som er hyggelig, men jeg har vært borti hyggelige folk som er konstant pratesyke og ikke skjønner når eller hva det passer å prate om. Dette er utrolig slitsomt i lengden, og da ender man til slutt med å blokkere personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...