Gå til innhold

Skal jeg ta insj nok en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr via tinder. Har møttes 5 ganger offentlig og én gang privat. Sist vi så hverandre var på tirsdag. Noen meldinger innimellom. Jeg er kanskje en som er mest opptatt av oss, derfor har jeg ofte valgt dager. Prøvde å hinte i kveld om at jeg er ledig i morgen, men han tok ikke hintet. Skal jeg velge å tro han er opptatt siden han ikke beit på? Han virker forsåvidt interessert sånn ellers, da han var hos meg lånte han til og med med seg noe av meg. Så vi "må" jo møtes igjen. Han har også snakket om fremtidsplaner han har med meg. Men altså ikke tatt insj til nytt møte. Om jeg ikke hører noe i morgen, skal/kan jeg sende melding og høre om han har lyst til å møtes i løpet av uka? Jeg gidder jo ikke tekste med noen som plutselig ikke vil møte meg... 

Anonymkode: 366a6...91e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor hinte? Bare si det rett ut at du er keen på å finne på noe hvis han er. 

Anonymkode: 1395f...e96

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hinte? Bare si det rett ut at du er keen på å finne på noe hvis han er. 

Anonymkode: 1395f...e96

Det er bare det at det er jeg som har tatt initiativ de siste gangene... 

Skrevet

Jeg synes absolutt du kan ta initiativ nok en gang. Å tenke på "annenhver gang" er bare dumt. Han kan si nei om han ikke har lyst, og da kan du gå videre uten å lure noe mer :)

Lykke til! 

Skrevet

Takk. Jeg er bare så redd for å mase. Men da kunne han vel sagt fra i stedet for å late som han var interessert og svare på meldingene mine? 

Flere som synes det er innafor at jeg sender en melding senere i kveld og hører om han har lyst til å finne på noe gøy til uka også? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Jeg er bare så redd for å mase. Men da kunne han vel sagt fra i stedet for å late som han var interessert og svare på meldingene mine? 

Flere som synes det er innafor at jeg sender en melding senere i kveld og hører om han har lyst til å finne på noe gøy til uka også? 

Hvis han liker deg tar han det ikke som mas. Klokka er bare 17, hvorfor ikke høre om han mangler planer for kvelden?

Anonymkode: 4326e...98c

Skrevet

Mye bedre å spørre direkte enn å hinte. 

Kanskje han er av den tilbakeholdne typen, det er kjæresten min. Jeg tar mer insj enn han, men han blir veldig glad av det. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, bortebra skrev:

Mye bedre å spørre direkte enn å hinte. 

Kanskje han er av den tilbakeholdne typen, det er kjæresten min. Jeg tar mer insj enn han, men han blir veldig glad av det. 

Takk for svar! Han er veldig forsiktig/tilbakeholden når vi er sammen, så det gir jo forsåvidt mening. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han liker deg tar han det ikke som mas. Klokka er bare 17, hvorfor ikke høre om han mangler planer for kvelden?

Anonymkode: 4326e...98c

Godt poeng! Skulle fulgt oppfordringen din om det ikke var for at jeg har en del ting jeg må gjøre i kveld...

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr via tinder. Har møttes 5 ganger offentlig og én gang privat. Sist vi så hverandre var på tirsdag. Noen meldinger innimellom. Jeg er kanskje en som er mest opptatt av oss, derfor har jeg ofte valgt dager. Prøvde å hinte i kveld om at jeg er ledig i morgen, men han tok ikke hintet. Skal jeg velge å tro han er opptatt siden han ikke beit på? Han virker forsåvidt interessert sånn ellers, da han var hos meg lånte han til og med med seg noe av meg. Så vi "må" jo møtes igjen. Han har også snakket om fremtidsplaner han har med meg. Men altså ikke tatt insj til nytt møte. Om jeg ikke hører noe i morgen, skal/kan jeg sende melding og høre om han har lyst til å møtes i løpet av uka? Jeg gidder jo ikke tekste med noen som plutselig ikke vil møte meg... 

hinte ? lever du i år 2002 eller ? kvinner har da funnet ut for lengst at menn ikke er tankelesere nå ?

Anonymkode: fa3c4...2be

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hinte ? lever du i år 2002 eller ? kvinner har da funnet ut for lengst at menn ikke er tankelesere nå ?

Anonymkode: fa3c4...2be

Haha, han her har virket så glup 😂

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når skal jenter lære at de ikke skal hinte men si det som det er....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...