AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 ? Hvilke kjerringer? Anonymkode: 04c84...bed
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Vi tenker så intellektuelt og er så ressurssterke resten av døgnet, så å koble av noen minutter med noe innholdsløst og tankeløst er menneskelig og normalt. Kvinner leser innholdsløse blogger noen minutter, menn spiller playstation i flere timer. Anonymkode: 72fdb...2d1 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Er vel gjerne sånn at kvinner liker å lese om hva som skjer i hjemmet, mens menn liker å lese om hva som skjer ute i verden(politikk). Anonymkode: 6d315...d7b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ? Hvilke kjerringer? Anonymkode: 04c84...bed Kjerringene på dette forum fex. Bare se på de milelange diskusjonene under Rampelyset, Pilotfrue og Sofie Else og Anne Brith og Ullebø og Raw. Men politikk, økonomi, samfunn og innvandring bryr kjerringene seg ikke om. Anonymkode: 638da...c77 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 Fordi vi er misunnelige, og ønsker å finne noe negativt å ta disse rike bloggerne på. Anonymkode: 1cfa6...649 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #7 Skrevet 21. oktober 2017 Nok en bekreftelse på at det var bortkastet å gi kvinner stemmerett. Anonymkode: 45409...e3d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #8 Skrevet 21. oktober 2017 Håper feministenes nye kamp snaart blir, "end women's suffrage now!". Anonymkode: 45409...e3d
Gjest Rosetelys Skrevet 21. oktober 2017 #9 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg vet ikke, jeg leser ikke blogger. Om jeg skulle komme over en er det i så fall ikke en rosablogg, eller noen av de som diskuteres på rampelys.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #10 Skrevet 21. oktober 2017 29 minutes ago, AnonymBruker said: Nok en bekreftelse på at det var bortkastet å gi kvinner stemmerett. Anonymkode: 45409...e3d I hvert fall når også kvinner i forhold har stemmerett. Da ender de jo ofte kun opp med å stemme det mannen stemmer. Ikke at jeg klandrer kvinnene, men det er jo en dobbeltstemme til menn med dame. Anonymkode: 6d315...d7b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #11 Skrevet 22. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjerringene på dette forum fex. Bare se på de milelange diskusjonene under Rampelyset, Pilotfrue og Sofie Else og Anne Brith og Ullebø og Raw. Men politikk, økonomi, samfunn og innvandring bryr kjerringene seg ikke om. Anonymkode: 638da...c77 Jeg liker ikke kvinner. Den mengden de bruker følelser og i hvilken grad, er kvalm. Synes norske kvinner er enormt selvrettferdige. Norske kvinner er forferdelig små i tankegangen sin. Og tror noe annet, da, selvfølgelig. Forferdelig å forholde seg til. Bittesmå hjerner ... Jeg er kvinne selv. Anonymkode: cee63...641 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #12 Skrevet 22. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nok en bekreftelse på at det var bortkastet å gi kvinner stemmerett. Anonymkode: 45409...e3d The fuck? Jaja, skjlnner hvorfor menn som deg ikke hadde stemmerett før i verden. For DET var en bortkasta kamp det. Anonymkode: aeb9c...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #13 Skrevet 22. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke kvinner. Den mengden de bruker følelser og i hvilken grad, er kvalm. Synes norske kvinner er enormt selvrettferdige. Norske kvinner er forferdelig små i tankegangen sin. Og tror noe annet, da, selvfølgelig. Forferdelig å forholde seg til. Bittesmå hjerner ... Jeg er kvinne selv. Anonymkode: cee63...641 Du liker ikke deg selv. Alt du skriver her viser bare deg selv gjennom innlegget. Godt ikke alle kvinner er som deg! Du kan heller ikke så mye om hjernen, ser jeg. Det du viser her er absolutt en korttenkt tankegang, det er jeg helt enig i! Men heldigvis så er det deg og alle sjåvinister, og ikke folk flest Ellers er du nok sikkert er mann Anonymkode: aeb9c...0bd 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #14 Skrevet 22. oktober 2017 Noe må jeg jo bruke tiden på når mannen sitter og ser time etter time med innholdsløs sport. Anonymkode: 67848...7bb 3
Norre Skrevet 22. oktober 2017 #15 Skrevet 22. oktober 2017 Dummebloggene har nok overtatt for Se og Hør, tenker jeg. Er vel ikke syttenåringer som er målgruppen for det bladet. Bekymringsverdig mange mennesker, av begge kjønn, har behov for tomme, dumme plattheter. Jeg leser ikke dummeblogger, men blar i ukeblader på venteværelser. Da mister jeg alltid litt mer av troen på menneskeheten... 😥😳
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #16 Skrevet 22. oktober 2017 De leser om bloggere, for å ha noe å klage og sutre over... Anonymkode: 94ebb...998
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #18 Skrevet 22. oktober 2017 Fordi det er fint å få ut litt frustrasjon og aggresjon ved å kritisere andre sine valg og liv opp og i mente. Mange finner glede med å skrive side opp og side ned med kritikk. Det får en kanskje til å føle at ens eget stusslige liv gir en slags mening Anonymkode: e2cbc...de2
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. oktober 2017 #19 Skrevet 22. oktober 2017 Aner ikke, lesere ikke bloggere selv, syns det er gørr kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #20 Skrevet 22. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke kvinner. Den mengden de bruker følelser og i hvilken grad, er kvalm. Synes norske kvinner er enormt selvrettferdige. Norske kvinner er forferdelig små i tankegangen sin. Og tror noe annet, da, selvfølgelig. Forferdelig å forholde seg til. Bittesmå hjerner ... Jeg er kvinne selv. Anonymkode: cee63...641 Du er utenlandsk kvinne som ser ned på norske kvinner? Innlegget er rapportert for rasisme. Anonymkode: 72fdb...2d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå