Rake Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Mitt barn lærte seg å gå for et par mnd siden, og er ikke verdens stødigste enda. Lurer litt på hvilke vintersko jeg bør kjøpe. Så noen fra ecco som er i skinn, Gore tex og har fór. De kjentes ganske lette og gode ut. Så var det mange fra viking, superfit osv som var mere stive og i syntetisk materiale. Disse er sikkert varmere og mer hardføre, men sikkert vanskeligere å bevege seg i? Når de er så små løper de jo ikke rundt opp i snøkavet osv likevel. Bør jeg gå for den lette modellen fra ecco? Noenn som har anbefalinger?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg kjøpte Ecco som første sko av årsakene du nevner, men angret fort da de var veldig smale. Barnefoten er ofte veldig brei, så har holdt meg til viking siden. Superfit er også veldig smale. Men du bør dra til en butikk å få målt foten og få grundig veiledning der. Alle barn er forskjellige i foten og modeller kan variere i fasong.. Viking har jo mange modeller, noen lettere for de minste om du drar til en butikk med godt utvalg.. Anonymkode: 3ad33...906
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg googlet tester og en modell fra Superfit kom best ut (tror jeg det var) og Viking kom på andreplass. Jeg husker ikke hva modellene het, men du kan jo Google. Ecco tror jeg ikke kom like godt ut. Vi har kjøpt Viking i år til vår som nylig begynte å gå. Forrige vinter kjøpte vi Timberland og var fornøyd med de, men da gikk jo ikke poden. Anonymkode: b801d...e00
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 Det viktigste er at du tar med barnet og finner noe som passer til foten. Jeg var innstilt på Viking første gang jeg skulle kjøpe vintersko, men de ble altfor stive for den lille foten, fikk ikke lukket dem sånn at de satt ordentlig. Endte opp med Superfit som passet perfekt. Senere år har det derimot blitt Viking, for da han ble større ble Superfit for smale. Anonymkode: 9127a...581
Minlillelykke Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 Du må se på barets fot fremfor skoen. Vår har veldig bred fot og høy vrist, så her passet kun kavat. Vi har vært veldig fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå