AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Du går glipp av bra menn. Jeg fulgte ikke magefølelsen. Jeg spurte her inne og alle er kritiske som vanlig. Jeg lot være å bli kjent... jeg må være ulykkelig forelsket i flere nye år. Med mindre universet finner på en overraskelse. Anonymkode: 905f8...3b6 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Du kan ikke skylde på råd du får her inne når du ikke engang lytter til deg selv. Og når du ikke valgte han så vet du hermed ingenting hvorvidt han var en bra mann eller ei. Snakker om å leke offer gitt. Anonymkode: bf49c...c2d 5
asterix Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du går glipp av bra menn. Jeg fulgte ikke magefølelsen. Jeg spurte her inne og alle er kritiske som vanlig. Jeg lot være å bli kjent... jeg må være ulykkelig forelsket i flere nye år. Med mindre universet finner på en overraskelse. Anonymkode: 905f8...3b6 Ingen er da vel så dumme at de foretar livsvalg basert på råd de får på et internettforum? 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 5 minutter siden, asterix skrev: Ingen er da vel så dumme at de foretar livsvalg basert på råd de får på et internettforum? Jeg! Anonymkode: 905f8...3b6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 Menn har fri vilje de også og viser interesse og initiativ om noe er viktig for dem. Anonymkode: 566a5...492
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke skylde på råd du får her inne når du ikke engang lytter til deg selv. Og når du ikke valgte han så vet du hermed ingenting hvorvidt han var en bra mann eller ei. Snakker om å leke offer gitt. Anonymkode: bf49c...c2d Nei det vet jeg ikke. Men, jeg har på følelsen av at han er det. Så hvis jeg ser at han har inngått et forhold, og det holder fint... Så kommer jeg til å knekke fordi jeg valgte bort en bra mann :/ Anonymkode: 905f8...3b6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #7 Skrevet 21. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har fri vilje de også og viser interesse og initiativ om noe er viktig for dem. Anonymkode: 566a5...492 Han viste interesse og iniativ. Anonymkode: 905f8...3b6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #8 Skrevet 21. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Nei det vet jeg ikke. Men, jeg har på følelsen av at han er det. Så hvis jeg ser at han har inngått et forhold, og det holder fint... Så kommer jeg til å knekke fordi jeg valgte bort en bra mann :/ Anonymkode: 905f8...3b6 Du kan jo bare kontakte han da og si at du angrer. Anonymkode: bf49c...c2d
Forundret.. Skrevet 21. oktober 2017 #9 Skrevet 21. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det vet jeg ikke. Men, jeg har på følelsen av at han er det. Så hvis jeg ser at han har inngått et forhold, og det holder fint... Så kommer jeg til å knekke fordi jeg valgte bort en bra mann :/ Anonymkode: 905f8...3b6 Men hvorfor valgte du ham bort?
Gjest Newroz Skrevet 21. oktober 2017 #10 Skrevet 21. oktober 2017 Det er nok gitt mange råd på KG som hverken er til å stole på eller som bærer feil av sted dessverre. Det er litt som å spørre mange venner, av og til får du rett og slett ikke rett svar. Årsaken er både at de som svarer deg ikke har fullstendig innsikt i situasjonen, og rådene baserer seg dels/helt på egne erfaringer som er gjort gjennom livet. Og det er langt fra sikkert at egne erfaringer alltid passer med andres virkelighet. Jeg har fått råd fra mange venninner om å droppe en mann i lang tid, jeg har fått høre at han ikke er interessert, at jeg må gå videre osv. Jeg valgte å ikke høre på rådene, fordi magefølelsen min sa at jeg skulle vente, kjempe litt til, se hva som skjer og være åpen for at dette virkelig var noe å vente litt ekstra på. Og den hadde rett I andre tilfeller kan det være at de faktisk har helt rett. Det er ikke lett å si. Poenget mitt er at alle råd vi får må vi veie opp mot den virkeligheten vi står i, og vurdere både kritisk og ta høyde for at noen ganger er det gode råd, andre ganger er det ikke gode råd.
Gjest nuva Skrevet 21. oktober 2017 #11 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) . Endret 24. oktober 2017 av nuva
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #12 Skrevet 21. oktober 2017 Men du må jo ha vært usikker fra starten av siden du spurte om råd her. Så var din interesse oppriktig? For om du virkelig var interessert så hadde du ikke lurt, og du hadde prøvd deg på han. Jeg kan ikke skjønne at du skal gi et nettforum skylden for ditt valg? Man kan får gode og dårlige råd, erfaringsutveksling og noen flere tanker om en sak her. Men selve avgjørelsen gjøres helg på egenhånd. Og hvorfor kan du ikke bare snakke med han da? ELler har du brent alle broer? Anonymkode: 2dfbb...785 1
Elaine Marley Skrevet 21. oktober 2017 #13 Skrevet 21. oktober 2017 Det å søke råd på et forum betyr ikke at rådene du får er noen fasit eller at du skal følge dem hvis det føles feil for deg. De gangene jeg har bedt om råd så er jeg kritisk til det jeg leser, og jeg kan ta til meg noe og få nye perspektiv på ting. Men jeg følger ikke noe blindt. Ser egentlig på det å søke råd her som å tenke sammen med andre om en sak. Til syvende og sist er det en selv som skal ta valgene og da kan man ikke skylde på andre. Det er ikke opp til andre å bestemme for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #14 Skrevet 21. oktober 2017 En gang bretta jeg ut en sak her selv, og jeg visste innerst inne at ting kom til å gå en vei pga min egen idioti. Og rådene jeg fikk var omtrent det samme. I virkeligheten nå, så er ting bedre fordi jeg lærte noe viktig. Jeg fulgte ikke rådene til punkt og prikke, men jeg lyttet til de og kjente etter før jeg tok et videre valg. Jeg tror på at man må tørre å ta noen sjanser selv om råd her inne kan være motsatt av det du ønsker. Man kan ikke klage sin nød om man ikke tør å prøve bare fordi svarene her inne er demotiverende. Tross alt kjenner ingen av oss deg, ikke sant? Vil du ha noe så må du nesten ta sjansen, tross alt. Anonymkode: bf49c...c2d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #15 Skrevet 21. oktober 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du må jo ha vært usikker fra starten av siden du spurte om råd her. Så var din interesse oppriktig? For om du virkelig var interessert så hadde du ikke lurt, og du hadde prøvd deg på han. Jeg kan ikke skjønne at du skal gi et nettforum skylden for ditt valg? Man kan får gode og dårlige råd, erfaringsutveksling og noen flere tanker om en sak her. Men selve avgjørelsen gjøres helg på egenhånd. Og hvorfor kan du ikke bare snakke med han da? ELler har du brent alle broer? Anonymkode: 2dfbb...785 Jeg er alltid usikker :/ jeg har tenkt på han i flere mnd uten at vi har sett hverandre. Hatt sjansen til å møte han et par ganger men jeg gjorde det ikke. Han ville, unnskyldte seg til slutt for "maset". Jeg er egentlig innstilt på å glemme han, men jeg blir innhentet. Det ville blitt et avstandsforhold. Men det høres fint ut. Jeg vil ha en grunn til å reise for å besøke kjæresten. Har ikke så lyst til å bo sammen med noen. Jeg vet ikke når jeg kan dra til nærområdet hans igjen. Broene er nok brent. Anonymkode: 905f8...3b6
Gjest supernova_87 Skrevet 21. oktober 2017 #16 Skrevet 21. oktober 2017 Hallo. Idiotisk å skylde det på KG. Det er helt tydelig at det er din egen tafatthet som står i veien her. Du tør ikke satse. Bedre å ha hatt og mistet enn å aldri ha hatt i utgangspunktet. Nå vet jeg ikke om dette er en eks-kriminell rusmisbrukende gamer som sitter i kjelleren hos a mor men gå for det da vel. Ikke sitt og sutr fordi du ikke tør. Prøv det, feil, få hjertet knust og elsk det fordi du levde i det minste. Og går det dårlig så får du skylde på Rainstorm! (Og jeg kommer til å si at det er pisspreik da også. Som voksne er vi ansvarlig for ALT i livet vårt. Det er vi som skal leve livene våre, det er opp til oss selv. Å tørre, å våge, å satse, å leve! Eller vente på å dø.)
Gjest nuva Skrevet 21. oktober 2017 #17 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) . Endret 24. oktober 2017 av nuva
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #18 Skrevet 22. oktober 2017 2 timer siden, nuva skrev: Du skriver at broene er brent, men hvis du har ham i tankene dine hele tiden, så synes jeg at du skal ta sjansen på å ta kontakt og finne ut om han er villig til å gi deg en ny sjanse. Ja, det er vondt å bli avvist, men som Rainstorm nevner, så må du tørre å leve! Tørre å være skikkelig liten. Det er bedre å finne ut av ting nå, i stedet for å gå rundt og tenke, håpe og lure i det uendelige. Men uansett hva du gjør, så må du tørre å ta sjanser selv om det fører til at du går rett i grøfta med nesa først. Du trenger ikke å følge noens råd, men du kan ikke være passiv resten av livet ditt heller. Hvor lang tid kan jeg risikere å tenke sånn på ham? Og jeg føler det bare er idiotisk fra min side. At jeg bør behadle følelsene som tabu. For det er liksom bare tull. Men jeg kan ikke kjempe bort følelser :/ Anonymkode: 905f8...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå