Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lange og korte, menn og kvinner, kjeivhendte og bredbeinte og alle andre slags folk, selvfølgelig. 🙂

Det vi åpenbart har til felles, er at vi liker å diskutere og skrive. 

De fleste folk er IKKE på KG eller andre diskusjonsfora. De bryr seg ikke om å rable rundt på nettet og ytre meningene sine om alt mulig. 

Ofte er det disse vi diskuterer her. Overgripere og konebankere, for eksempel. For det er vel ikke sånn at disse bruker mye tid på diskusjonsfora, der handlingene deres daglig blir kokt levende?

En del, særlig menn, omtaler seg selv som velutrustede hannhingster som nesten ikke gjør annet enn å knulle kvinnfolk - men rimer det med personligheten til en som har konto på Kvinneguiden?

Jeg tror at vi på Kvinneguiden tenker mye, men at vi ikke får diskutert alt med våre venner i hverdagen, derfor tumler vi rundt her inne. Sånn er det i hvert fall med meg. Hvor feil tar jeg angående dere? 🙂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig bare her for å trolle, jeg innrømmer det...! Jeg bør ikke være her, har alt for mye annet jeg burde bruke tiden på, har slettet en bruker allerede, men du vet:

• Liker 3
Gjest Ingenting2
Skrevet

Høyrehendt. Det er meg det. Snakkes. 

Gjest Rosetelys
Skrevet

Jeg føler at jeg ikke har noen å diskutere med i hverdagen. Altså jeg kan snakke med venninner om altmulig rart, men sjelden det blir noen interessante diskusjoner om aktuelle temaer ut av det. Det er liksom mest skravling.

Skrevet (endret)

Kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen - ikke knuller jeg rundt, ikke er jeg en hingst, størrelsen på utstyret mitt uttaler jeg meg ikke om da dette er privat og jeg har heller ikke som vane av å diskutere hverken konebanking eller overgrep.

Ellers så er jeg ikke noe særlig annerledes her enn i virkeligheten - en lugn og rolig kar som er genuint interessert i å lære det som læres kan. Av den grunn er dette forumet en gullgruve i så måte da det finnes mange fascinerende personligheter som sitter på store kunnskapsnivå som jeg kan lære av.

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet

Hva heter det å være sosial på et forum og samtidig usosial in real life?

Anonymkode: c1ffd...bbe

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rosetelys skrev:

Jeg føler at jeg ikke har noen å diskutere med i hverdagen. Altså jeg kan snakke med venninner om altmulig rart, men sjelden det blir noen interessante diskusjoner om aktuelle temaer ut av det. Det er liksom mest skravling.

Men du har oss :D

• Liker 1
Gjest Rosetelys
Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Men du har oss :D

Ja, dessverre og heldigvis kan man si. Kunne fått tid til så mye annet om jeg ikke var her, haha.

Skrevet
Akkurat nå, Rosetelys skrev:

Ja, dessverre og heldigvis kan man si. Kunne fått tid til så mye annet om jeg ikke var her, haha.

:frkk:

Gjest Rosetelys
Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

:frkk:

Men uten hadde jeg ikke hatt noen å diskutere med da. :dry:

Skrevet

Hva liker du diskutere/skravle om?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter det å være sosial på et forum og samtidig usosial in real life?

Jeg kaller det Duff 😂 

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår det, og det er jo kjedelig. Jeg har alt for mange å diskutere med dessverre, ofte litt slitsomt.

• Liker 1
Gjest Rosetelys
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Hva liker du diskutere/skravle om?

Jeg liker å skravle om alt og ingenting, menn, barn, hverdag og sånne helt vanlige ting.

På forumet her liker jeg å diskutere aktuelle saker og politikk, innimellom noe på rampelys, men det er ikke der jeg henger mest, innimellom er jeg på barn og familie og singelforumene. Så jeg liker å diskutere politikk og samfunn og litt "lettere stoff" innimellom på de andre forumene :) 

Skrevet

Jeg er vel litt flau over å være her og kunne aldri innrømmet det til noen. 

Jeg er i overkant glad i å diskutere, lage hypotetiske problemer og å kverulere, så det er nok derfor jeg bruker tid her. For å ikke plage livet av mine venner. 

Jeg tror jeg fremstår ganske likt her som ellers, selv om det ikke alltid er like enkelt å skjønne at jeg bruker humor til tider. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutes ago, Duff said:

Jeg kaller det Duff 😂 

Haha...... :fnise:

Greit. Da bare forklarer jeg folk at jeg skal duffe heretter.

• Liker 1
Skrevet
7 minutes ago, HalldirV2 said:

Jeg forstår det, og det er jo kjedelig. Jeg har alt for mange å diskutere med dessverre, ofte litt slitsomt.

Du angriper alt med grønn glupskhet!  Men faktisk.. En av de bedre til å debattere her inne har jeg lagt merke til. Og godt er det, slik at det blir litt balanse på kg.

• Liker 2
Skrevet
6 minutes ago, Drikkeflaska said:

Jeg er vel litt flau over å være her og kunne aldri innrømmet det til noen. 

Jeg er i overkant glad i å diskutere, lage hypotetiske problemer og å kverulere, så det er nok derfor jeg bruker tid her. For å ikke plage livet av mine venner. 

Jeg tror jeg fremstår ganske likt her som ellers, selv om det ikke alltid er like enkelt å skjønne at jeg bruker humor til tider. 

Aldri vær flau over det. 

Selv har jeg kun fortalt noen få at jeg leser her iblant. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du angriper alt med grønn glupskhet!  Men faktisk.. En av de bedre til å debattere her inne har jeg lagt merke til. Og godt er det, slik at det blir litt balanse på kg.

Tørr jeg svare? Blir jeg beskyldt for å svare meg selv som anonym bruker? :mynona:Who cares, takk :)

• Liker 2
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Jeg er vel her fordi jeg rett og slett trenger og vil øve meg på å diskutere og argumentere. Selvtilliten min er lav og jeg er oftest den som liker å være tilskuer til diskusjoner, eks. i familien osv. fordi jeg ikke føler jeg har noe klokt å komme med egentlig.. Dessuten er KG et ypperlig sted å spørre om alle slags mulige råd som man ikke ønsker å snakke om med folk man kjenner. Bonuset er at man kan spørre anonymt også, noe som er et pluss for mange inkl. meg selv. Bare synd det er så mange som skal komme med drittkommentarer i hver eneste tråd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...