Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #1 Skrevet 23. januar 2005 Sambo har en venninne som han har vært sammen med før. Dette forholdet varte i ca 6 mnd, og det er nå 3-4 år siden. Jeg vet de har en del kontakt fremdeles, i form av sms/telefon, og at de lunsjer. Han har bare nevnt henne noen få ganger, og jeg har vel egentlig ikke tenkt noe særlig over dette. Nå får jeg høre av andre at tonen mellom dem er ganske flørtete, og at de tekster stort sett hver dag! Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta dette. I utgangspunktet er det jo ikke noen big deal egentlig om man har kontakt med ekser, så lenge det er kun vennskap i dag. Har en eks selv som jeg er veldig god kompis med den dag i dag. Ingen av oss vil noe mer enn akkurat dette. Og vi har ikke kjempe mye kontakt heller. Jeg syns dette er skikkelig dårlig gjort av han. Han nevner henne heller aldri med ett ord hjemme. Og når man prater hver dag, så syns jeg vel det er litt merkelig. Han er forresten 43 og hun er vel snart 30. Jeg er 27. Hvordan ville dere reagert?
Snuselille Skrevet 23. januar 2005 #2 Skrevet 23. januar 2005 Jeg hadde blitt SUR :evil: Og tatt en prat med han - stilt han opp mot veggen.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #3 Skrevet 23. januar 2005 Jeg hadde nok forlangt en forklaring, men vent med å hisse deg opp inntil du har hørt hva han har å si.
Mette Skrevet 23. januar 2005 #4 Skrevet 23. januar 2005 Jeg hadde tatt det opp med han, og hørt hva han hadde og si. Ikke vet jeg hvem som har informert deg om at de har kontakt hver dag, men husk man skal ikke alltid stole blindt på rykter.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #5 Skrevet 23. januar 2005 Nå får jeg høre av andre at tonen mellom dem er ganske flørtete, og at de tekster stort sett hver dag! Vær litt forsiktig med å stole blindt på slike antagelser. Folk kan trekke de villeste konklusjoner ut av de mest uskyldige situasjoner. Feks. hvordan vet folk at det er de to som sender hverandre sms, sjekker de telefonene selv?
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #6 Skrevet 24. januar 2005 Det jeg synes er mest rart er at du og han BOR sammen og enda så vet du så lite om hva som foregår i livet hans? Kommunikasjon? Hallo? Klart det er noe rart der siden han ikke nevner henne for deg. Hadde alt vært greit kunne hanjo bare sagt det?
maki Skrevet 24. januar 2005 #7 Skrevet 24. januar 2005 Vel, det varte 6 mnd og har vært slutt i flere år.... Han bor med deg. Syns ikke du skal tenke så mye på dette jeg.
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2005 #8 Skrevet 24. januar 2005 Jeg hadde blitt for jeg vet at typen ikke hadde likt det om jeg hadde sånn kontakt med min ex..
glaciera Skrevet 24. januar 2005 #9 Skrevet 24. januar 2005 Én setning til deg: "Ingen røyk uten ild" Jeg ville gått dette nærmere etter i sømmene - uten å begynne med å fly i taket.
Annie Skrevet 24. januar 2005 #10 Skrevet 24. januar 2005 Jeg ville gått dette nærmere etter i sømmene - uten å begynne med å fly i taket. Godt sagt!
maki Skrevet 24. januar 2005 #11 Skrevet 24. januar 2005 En ting til Er jo kunn du som kan avgjøre hvordan du skal reagere da. Vi kan si både ditt og datt, men du må jo gjøre slik du føler er best. Slik at du skal slippe at dette gnager og gnager på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå