AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Fant drømme senga mi i sverige http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79006645/#/S99006649 og der hadde de den i strl 180. I norge finner jeg den bare i 160 :o Hvorfor?! Går det ann å bestille fra sverige? Anonymkode: e5b20...22d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Har du anledning til å hente den i Sverige da? Prøv å bestill på svensk Ikea, og se om det går. Om du skal ha den sendt fra Sverige til Norge blir det nok mye dyrere i frakt enn hvis den kun skal sendes innen Sverige. Anonymkode: a5647...3e3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Norsk Ikea må da kunne bestille den inn. Anonymkode: 4e5d3...85a 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Fra den norske Ikea-siden: "Varene for netthandel sendes fra vårt sentrallager i Sverige og det tilkommer frakt. Fraktprisen og leveringsalternativet beregnes ut fra hvor i landet du bor, samt størrelse og vekt på det du kjøper. Legg til varer i handlevogna og tast inn postnummer for å beregne pris og se leveringsalternativer. http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/shop_online/frakt.html Hør med Ikea i Norge om det går an å få sengen i den str du ønsker. Anonymkode: a5647...3e3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 Ok! Skal høre med det. Må jeg ringe de da? Finner ingen andre plasser å kontakte de annet en til reklamasjoner ts Anonymkode: e5b20...22d 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok! Skal høre med det. Må jeg ringe de da? Finner ingen andre plasser å kontakte de annet en til reklamasjoner ts Anonymkode: e5b20...22d Det er nok lurt å ringe ja. Jeg ville snakket både med svensk og norsk Ikea, for å få greie på mulighetene. Anonymkode: a5647...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #7 Skrevet 21. oktober 2017 Den hodegavelen er som ratt ut fra den værste filmen. Klasker i veggen når du har sex. Selv om du flytter sengen litt fra vil det klaske på når du svinger hofta. Rammemadrass/Continentalseng er å anbefale Anonymkode: e3d25...dba 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #8 Skrevet 21. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den hodegavelen er som ratt ut fra den værste filmen. Klasker i veggen når du har sex. Selv om du flytter sengen litt fra vil det klaske på når du svinger hofta. Rammemadrass/Continentalseng er å anbefale Anonymkode: e3d25...dba Haha ånei! Hvilken film? Men sikkert sant det.. Men den er så fiiin! Anonymkode: e5b20...22d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #9 Skrevet 21. oktober 2017 Huff, den senga var virkelig mindre pen... Sorry, men ser ut som senga til en tenåring på tidlig 2000-tallet. Men hvis du virkelig vil ha den så hadd ekrg null problemer med å få bestilt varer fra svenske ikeas sortement i alle fall. Mulig jeg betalte litt ekstra i frakt ift. Norge, men det var ikke mye i så fall 😊 Anonymkode: 61e00...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #10 Skrevet 21. oktober 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha ånei! Hvilken film? Men sikkert sant det.. Men den er så fiiin! Anonymkode: e5b20...22d Tror ikke det er lov å lenke til slike filmer her. Anonymkode: e3d25...dba
Pmaxqueen Skrevet 22. oktober 2017 #11 Skrevet 22. oktober 2017 Hehe.. Forbered deg på mye knirking, dulting osv. Med mindre du er helt alene og aldri har sex så hadde jeg unngått denne sengen. Har hatt 2 senger fra ikea, begge to knirket som bare det på slutten.. Ganske sikker på at IKEA ikke bestiller inn for deg. Om du bor i Oslo, vestfold, akershus eller Østfold er det en ikea i Udevalla så det er jo en mulighet evt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #12 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, Pmaxqueen skrev: Hehe.. Forbered deg på mye knirking, dulting osv. Med mindre du er helt alene og aldri har sex så hadde jeg unngått denne sengen. Har hatt 2 senger fra ikea, begge to knirket som bare det på slutten.. Ganske sikker på at IKEA ikke bestiller inn for deg. Om du bor i Oslo, vestfold, akershus eller Østfold er det en ikea i Udevalla så det er jo en mulighet evt. Det er ikea i Karlstad også. Litt nærmere enn Udevalla for de som bor i E-18 retningen. Anonymkode: b3247...06b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #13 Skrevet 22. oktober 2017 8 timer siden, Pmaxqueen skrev: Hehe.. Forbered deg på mye knirking, dulting osv. Med mindre du er helt alene og aldri har sex så hadde jeg unngått denne sengen. Har hatt 2 senger fra ikea, begge to knirket som bare det på slutten.. Ganske sikker på at IKEA ikke bestiller inn for deg. Om du bor i Oslo, vestfold, akershus eller Østfold er det en ikea i Udevalla så det er jo en mulighet evt. Hehh uff kanskje jeg burde revurdere det da :/ Hvilke senger knirker ikke da? Er det bare rammemadrasser? Hadde håpt jeg kunne kjøpt noe litt billigere. Også liker jeg plassen under senga til oppbevaring. Bor lang vekk fra både Oslo og Sverige, viss ikke hadde jeg nok kjørt dit. Anonymkode: e5b20...22d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #14 Skrevet 22. oktober 2017 På 21.10.2017 den 21.39, AnonymBruker skrev: Huff, den senga var virkelig mindre pen... Sorry, men ser ut som senga til en tenåring på tidlig 2000-tallet. Men hvis du virkelig vil ha den så hadd ekrg null problemer med å få bestilt varer fra svenske ikeas sortement i alle fall. Mulig jeg betalte litt ekstra i frakt ift. Norge, men det var ikke mye i så fall 😊 Anonymkode: 61e00...ae3 Hehe det går helt bra, hver sin smak! Jeg synes den er kjempe fin. Ok takk for svar! :D Anonymkode: e5b20...22d 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #15 Skrevet 22. oktober 2017 Sjekk Finn? Anonymkode: 629c4...560
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #16 Skrevet 22. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hehh uff kanskje jeg burde revurdere det da :/ Hvilke senger knirker ikke da? Er det bare rammemadrasser? Hadde håpt jeg kunne kjøpt noe litt billigere. Også liker jeg plassen under senga til oppbevaring. Bor lang vekk fra både Oslo og Sverige, viss ikke hadde jeg nok kjørt dit. Anonymkode: e5b20...22d Vi har hatt både Hemnes, Malm og Fjell senger fra Ikea. Ingen knirking fra noen av dem, i hvertfall. Anonymkode: b453f...aa9
funginger Skrevet 23. oktober 2017 #17 Skrevet 23. oktober 2017 Det er vel bare fordi det ikke er nok etterspørsel i Norge etter så store senger. Du kan jo bare dra til Sverige å kjøpe den? 180 er en fryktelig stor seng, da. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #18 Skrevet 23. oktober 2017 8 minutter siden, funginger skrev: Det er vel bare fordi det ikke er nok etterspørsel i Norge etter så store senger. Du kan jo bare dra til Sverige å kjøpe den? 180 er en fryktelig stor seng, da. 180 er da helt vanlig størrelse på en seng ? Anonymkode: 5cc96...aa8 1
funginger Skrevet 23. oktober 2017 #19 Skrevet 23. oktober 2017 Hva med denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39057972/ ? Den er jo litt samme stilen, mye finere og mer allsidig synes jeg.
Rosalie Skrevet 23. oktober 2017 #20 Skrevet 23. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehh uff kanskje jeg burde revurdere det da :/ Hvilke senger knirker ikke da? Er det bare rammemadrasser? Hadde håpt jeg kunne kjøpt noe litt billigere. Også liker jeg plassen under senga til oppbevaring. Bor lang vekk fra både Oslo og Sverige, viss ikke hadde jeg nok kjørt dit. Anonymkode: e5b20...22d Det er da like mye plass til oppbevaring under rammemadrass på bein som en vanlig seng. Og jeg tviler på.at en standard rammemadrass er dyrere enn en standard dobbeltseng. For husk at madrass må kjøpes utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå