Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grotiden på hull i øret i brusken? Jeg var og tok hull i øret oppe i brusken i dag. Jeg spurte når jeg var der om når jeg kunne skifte øredobb. Da sa hun 6 uker. Men jeg googlet litt på nettet nå nettopp, og da ser jeg at det står 12 uker 🤔😱 Så hva skal jeg forholde meg til? Det står liksom at det er 6 uker ved "vanlig" hull i ørene, men 12 uker hvis det er i brusken. 

Anonymkode: 6fe4c...394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent heller litt for lenge enn å bytte for tidlig. Prøv etter to måneder, kanskje? Det gror generelt tregere i brusk. 

Anonymkode: 220f5...115

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent heller litt for lenge enn å bytte for tidlig. Prøv etter to måneder, kanskje? Det gror generelt tregere i brusk. 

Anonymkode: 220f5...115

Ja 😊 .... jeg hadde håpet at jeg kunne få byttet før jul ihvertfall 🤔😅😊🙈 Den er fin den jeg har fått satt inn nå, det er ikke det. Men jeg har allerede bestilt en ny, og har gått og ventet på å få kunne sette den inn, selv før jeg tok hullet 😅 Jeg er kanskje litt utålmodig av meg 😅 Men tror du jeg kan bytte før jul? .... Og hva er det egentlig som kan skje/ skjer hvis man bytter for tidlig ? 

-TS

Anonymkode: 6fe4c...394

Skrevet

Brusk tar ofte 6 måneder om ikke mer. Tok du piercing med pistol tar det fort det dobbelte. 

Anonymkode: 1f602...c94

• Liker 2
Skrevet

Jeg aner ikke jeg hadde samme smykke i, i flere år før jeg bytta. Jeg tipper 6 uker. Hvis jeg ikke bruker noe på noen mnd gror det ikke igjen, men det komme litt hud eller noe rart i midten som kommer ut når jeg stapper et smykke i. Men det gjør ikke vondt. 

Anonymkode: 86045...042

Skrevet

For meg tok det flere år før den grodde og jeg kunne bytte smykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...