Gå til innhold

Er jeg vid fordi jeg liker 13-14 cm omkrets?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det normalt? Har bare hatt sex to ganger men målt forskjellige dildoer og gjenstander 
Hvillken omkrets er det på dildoene dere bruker og liker best? 

Anonymkode: 93fdc...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13-14 er vel litt mer enn gjennomsnittet, men ikke mye. Du er ikke vid fordi du liker dette.

Anonymkode: 593ae...189

• Liker 2
Skrevet

Hvor mye jeg evt kjenner når jeg er inne i deg handler om mye mer enn mitt og ditt kjønnsorgan. Tenning, forspill, kjemi, kommunikasjon, lek, seksuell trygghet, seksuelt komfort, stivhet på min, våthet på din, din elastisitet, dine muskler, hvor aktive vi er, og hvor jeg treffer. 

Men kun ut i fra en dildo, er 13-14 litt over snittet (12-13) som nevnt over. Dvs relativt normalt, ja. 

Skrevet (endret)

En mann med et slike mål er ikke umulig å finne. Ved normalfordeling vil  ca 10 til 20 % ha denne størrelsen. 

Vid? NEI.

Uansett, så er jo en mann mer enn en med litt tjukk penis, eller?

Endret av innsats
Skrevet
6 minutes ago, innsats said:

En mann med et slike mål er ikke umulig å finne. Ved normalfordeling vil  ca 10 til 20 % ha denne størrelsen. 

Vid? NEI.

Les hva du skriver. Hvis 10-20% av menn tilfredsstiller dette, så er dette ikke normen. Nemlig er hun litt videre enn alle andre.

Men at hun er så vid at det føles som at man puler en bøtte med vann? Nei det er hun nok ikke.

Men hun er nok videre enn de andre, og tilhører de 10-20% som er i det spekteret der.

Anonymkode: 710e1...375

Skrevet

Det er vel gjennomsnitt med 12 i omkrets tror jeg, Så 13-14 er jo ikke mye større uansett. Tenker ikke at du er vid da, for det er jo innafor det som er vanlig egentlig. Et par cm fra eller til spiller liten rolle. 

Anonymkode: c006c...3a2

• Liker 2
Skrevet

Hvis han liker toeren bedre er du for vid. ;)

Skrevet

Man er jo ikke nødvendigvis vid selv om man liker litt større peniser. Det å føle at penisen virkelig presser mot skjedeveggen er ganske så deilig. Og en større penis presser mer enn en tynn penis. De færreste kvinner er merkbart vide. Og siden du liker en relativ normal penis så vil jeg si at du er ganske så normal selv. 

Anonymkode: f3337...e9d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel gjennomsnitt med 12 i omkrets tror jeg, Så 13-14 er jo ikke mye større uansett. Tenker ikke at du er vid da, for det er jo innafor det som er vanlig egentlig. Et par cm fra eller til spiller liten rolle. 

Anonymkode: c006c...3a2

Regn på det du. Volumet på en penis med 14 cm omkrets og en med omkrets på 12 cm er på 36%. Den er altså 1/3+ større. 

Anonymkode: 825d7...a96

Skrevet
33 minutter siden, innsats skrev:

Det var ikke det jeg spurte om. Han ene jeg har ligget med er garantert mye tykkere enn det, så jeg er ikke redd for å finne for liten penis. Om jeg ikke bare har vært veldig heldig med de to jeg har ligget med da. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det jeg spurte om. Han ene jeg har ligget med er garantert mye tykkere enn det, så jeg er ikke redd for å finne for liten penis. Om jeg ikke bare har vært veldig heldig med de to jeg har ligget med da. 

Det finner du ut hvis du prøver flere. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les hva du skriver. Hvis 10-20% av menn tilfredsstiller dette, så er dette ikke normen. Nemlig er hun litt videre enn alle andre.

Men at hun er så vid at det føles som at man puler en bøtte med vann? Nei det er hun nok ikke.

Men hun er nok videre enn de andre, og tilhører de 10-20% som er i det spekteret der.

Anonymkode: 710e1...375

Vent nå litt.. Gjennomsnittlig penisstørrelse, sier ingenting om gjennomsnittlig vagina størrelse, så du kan ikke vite om jeg er videre enn alle andre ut fra hvilken penis/dildo omkrets jeg liker. Dessuten viser undersøkelser at kvinner, om vi kunne velge, hadde foretrukket 2 cm større penis enn gjennomsnittet, så da er alle vide fordi de liker større enn gjennomsnittet?  Kopierer svaret til en annen som er relevant for det du skriver: 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er jo ikke nødvendigvis vid selv om man liker litt større peniser. Det å føle at penisen virkelig presser mot skjedeveggen er ganske så deilig. Og en større penis presser mer enn en tynn penis. De færreste kvinner er merkbart vide. Og siden du liker en relativ normal penis så vil jeg si at du er ganske så normal selv. 

Anonymkode: f3337...e9d

Men ja det var om jeg var vid jeg spurte om, men dere menn kan jo ikke sammenligne deres penis med det, jeg er ute etter svar fra andre jenter hvilken omkrets de liker best, om de liksom kjenner fitta sprenge av en på 9 cm omkrets liksom eller om de trenger litt større for å kjenne det ordentlig sånn som meg, og hva de tenker om det jeg skriver :)

• Liker 3
Skrevet

En ting kan vi vel sikkert enes om, norske kvinner trakasserer menn seksuelt langt hyppigere enn hva muslimske kvinner gjør. 

Anonymkode: 915d5...6de

• Liker 1
Skrevet

All forskning viser at kvinner og menn fra samme kultur følger hverandre i snitt. Så jepp, snittet på menns penis sier noe om hva som er vid eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

All forskning viser at kvinner og menn fra samme kultur følger hverandre i snitt. Så jepp, snittet på menns penis sier noe om hva som er vid eller ikke. 

Kilder?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilder?

Boka til Purvis. 

• Liker 2
Skrevet

Responsen blandt andre jenter her var dårlig så nå har jeg sjekket bestselgerne av dildoer, som bør gi en indikasjon på hva andre liker

Kondomeriets bestselgere: 
Dildo Quartz blå : Omkrets 13 cm (Lengde 18cm)
Pinky liten dildo : Omkrets 12 cm (Lengde 13,5cm) 
King Cock dildo: Omkrets 14,6 cm (Lengde 20,3cm) 

Nytelses bestselgere: 
King Cock Large : Omkrets 18 cm (Lengde 23cm) 
Basix dildo : Omkrets 12,5 (lengde 15cm)
Clearstone aqua : Omkrets 13cm (Lengde 18cm) 
Giants stubby: Omkrets 19,5 cm (Lengde 24cm) 

Da høres ikke 13-14 cm som jeg liker så galt eller unormalt mye ut det da? For eksempel giants stubby dildoen ville jeg aldri fått plass til på nesten 20 cm omkrets. 

Men menn da, er det turn off for dere jo flere fingre dere får inn på jenta? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Responsen blandt andre jenter her var dårlig så nå har jeg sjekket bestselgerne av dildoer, som bør gi en indikasjon på hva andre liker

Kondomeriets bestselgere: 
Dildo Quartz blå : Omkrets 13 cm (Lengde 18cm)
Pinky liten dildo : Omkrets 12 cm (Lengde 13,5cm) 
King Cock dildo: Omkrets 14,6 cm (Lengde 20,3cm) 

Nytelses bestselgere: 
King Cock Large : Omkrets 18 cm (Lengde 23cm) 
Basix dildo : Omkrets 12,5 (lengde 15cm)
Clearstone aqua : Omkrets 13cm (Lengde 18cm) 
Giants stubby: Omkrets 19,5 cm (Lengde 24cm) 

Da høres ikke 13-14 cm som jeg liker så galt eller unormalt mye ut det da? For eksempel giants stubby dildoen ville jeg aldri fått plass til på nesten 20 cm omkrets. 

Men menn da, er det turn off for dere jo flere fingre dere får inn på jenta? 

Det som er turn off er hvis jenta har et krav om antall cm og cm i omkrets. Hvor mange fingrer jeg får inni jenta er helt irrelevant. Som regel har jenter en dildo som er litt større enn gjennomsnittet. Er ikke noe problem å bruke en stor dildo på ei jente å ha leken sex, men hvis hun har et krav om at kun en viss størrelse er bra nok, er ikke sexen særlig givende. Variasjon er bare gøy. Fleste menn har ikke problem med å bruke en stor dildo på ei dame, men hvis hun samtidig krever samme størrelsen på en penis er ikke sexen noen "høydare". Sånn sett er vi menn rause:)

Anonymkode: 01524...b4c

• Liker 2
Skrevet

Slapp av, turn on med ei som vet hva hun vil :) 13 er innafor og vil ikke merkes av en med av en med normal, men større så vil det nok kunne føles litt utvidet i dagene etter. Men hva de selger av dildoer er ikke akkurat representativt for hva en tilfeldig kvinne liker, blir som å gå på treningsstudio og gjøre undersøkelse på i hvor god form en gjennomsnittsperson er.

Anonymkode: eaab0...054

Skrevet

Det er jo fuktighet som gjør oss stretchy. Når jeg ikke har hatt samleie på et par dager er jeg stram som bare det. 10 cm i omkrets glir ikke inn av seg selv. Men etter mye styr så klarer jeg fint en 14,5. Det betyr ikke at skjeden er permanent 14,5 etterpå...

Føler meg teit som i det hele tatt må poengtere dette, men Gud hjelpe så lite kunnskaper dere ser ut til å ha om kjønnsorgan!

Anonymkode: 39067...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...