AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Er det noen som har BBhugme ammepute som kunne målt den for meg(står litt ulike størrelser på nett nemmelig)? diameter på selve puta? omkrets på selve puta? lengden på trekket man har utenpå? Anonymkode: f985d...f74
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Den har to omkretser og to diametre(når den er knytt på). Hvilke vil du ha? Den er også veldig fleksibel, avhengig av hvor mye du strammer de silikonstopperne. Anonymkode: 7e889...102
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg tenkte på i slapp tilstand. Altså diameteren på endene. er den ikke som en jevn pølse hele veien? Er den tykkere på midten eller noe? Anonymkode: f985d...f74
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 Nei, den er ikke tykkere på midten, men jeg vet ikke om jeg ville kalt den jevn heller. Hvis du holder i den ene enden og holder den opp, så er alt fyllet i den andre enden. Den er jo fylt med bittesmå isoporkuler, typ. Det høres ut som du tror den er mer... stabil enn den egentlig er. Kan jeg spørre hvorfor du trenger disse målene? Anonymkode: b3e8d...53f
Gjest Sisti Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, den er ikke tykkere på midten, men jeg vet ikke om jeg ville kalt den jevn heller. Hvis du holder i den ene enden og holder den opp, så er alt fyllet i den andre enden. Den er jo fylt med bittesmå isoporkuler, typ. Det høres ut som du tror den er mer... stabil enn den egentlig er. Kan jeg spørre hvorfor du trenger disse målene? Anonymkode: b3e8d...53f Men stoffstykkene har jo en omkrets og diameter uansett. Jeg er litt ammefast med en syk gutt ts, men kan måle når jeg slipper løs.
Gjest Sisti Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 Litt vanskelig å måle, men puta har omkrets på ca 58 cm, og trekket har omkrets 60. Diameter ca 18 på puta. Lengde på trekket ca 250 cm.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 27 minutter siden, Sisti skrev: Litt vanskelig å måle, men puta har omkrets på ca 58 cm, og trekket har omkrets 60. Diameter ca 18 på puta. Lengde på trekket ca 250 cm. Tusen takk:) og god bedring til sønnen din! Anonymkode: f985d...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå