Gå til innhold

Folk som blander seg inn i livet ditt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma sin eks kommer fremdeles med råd og spør hvordan det går i livet mitt. Han mobbet meg mye i oppveksten, jeg slet med konsentrasjonsproblemer og ble mobbet, ikke verdens høyeste karakterer. Han sa at jeg kom til å ende opp i en sjappe med innvandrere fordi jeg ikke klarte skolen. Etter vgs prøvde jeg meg på å forbedre karakterene mine. Gikk ikke bra og deretter høyere studier. Det gikk heller ikke bra. Jeg innså at en vanlig jobb var det beste og at jeg egentlig bare tok studier fordi samfunnet forventet det. Jeg jobbet fullt i 4 år men ble arb.ledig for fler mnd siden pga noe som sljedde på jobben. Ikke min feil. Har fått meg en ekstravakt stilling. Han kan komme uventet på besøk når jeg er hos mor og stiller alltid masse spørsmål om hva som er planene og om jeg bare har tenkt å gjøre dette resten av livet. Herregud, føler det er imulig å få fred fra han. Hvordan stenge slike ute? 

Anonymkode: 1b821...199

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du har problemer med dette, men i mine øyne, er dette en god ting, å vise interesse for andre. Jeg hadde aldri noen som viste interesse for meg, ville høre om mål og mening om videre liv, utdannelse og jobb, heller ingen prat om det hjemme med mor og far. Så i mitt hode, skal du være glad for at noen har interesse for deg, ønsker å høre hvordan det går med deg. Dette med å ende i  ei sjappe osv, ser jeg på som skremsel, alså han ville skremme deg til å ta utdannelse, alså, han vil deg godt tenker jeg.

Anonymkode: 4a3ff...3f2

Skrevet

Man lærer seg å la kommentarer prelle av. Hvor gammel er du? Det blir lettere når du er i 30 åra og er mer sikker i ditt eget skinn

Anonymkode: 83921...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...