Gå til innhold

Tenker jeg går ut alene ikveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dame i slutten av førtiårene, og veldig singel for tiden.

Har ingen venner som er single, som kan bli med ut og finne på ting, så blir sittende alene hjemme om jeg ikke finner på ting på egen hånd.

Det regner og har vært hjemme hele helgen, så nå tror jeg at jeg spretter en flaske prosecco og stikker en tur ut i regnværet utpå kvelden, får evt gjemme meg bort i en krok, om jeg klarer det ;-)

Jeg går ikke ut for å sjekke egentlig, men for å treffe andre i samme situasjon.

Andre på min alder som har det sånn?

Anonymkode: cb945...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange single damer i slutten av 40-årene og 50-årene som "ikke er på byen for å sjekke"... :fnise:

Anonymkode: ffc3b...f98

• Liker 1
Skrevet

Ja ts samme situasjon her :) Sprett flaska og gå ut å se på folkelivet og hygg deg med god musikk :)

Anonymkode: ea9cc...990

Skrevet

Du går ikke ut "for å sjekke", men for å prate med single menn? :laugh:

Anonymkode: ceb55...910

Skrevet

Jeg synes du er tøff! 

Jeg tør aldri gå ut aleine, selv når jeg har hatt lyst. 

Kan gå på kino alene, eller spise middag ute alene, det kan være en deilig avkobling, men ikke på byen. Der feiger jeg ut.  

Skrevet

Jeg er på din alder og har gjort det samme. Trives i eget selskap,men noen ganger er det helt pyton. Jeg tar en øl hjemme. Drar på et sted jeg er godt kjent. Stiller meg ved bardisken. Jeg tenker at enten så treffer jeg kjente eller at noen tar kontakt. Ender som regel med å ta siste ordinære buss hjem. Timer det sånn at jeg henger ved bardisken så lenge det tar å drikke en øl. Om ikke noe skjer så drar jeg bare hjem. Gidder ikke å styre med nattbuss og taxi. Siste buss går ved midnatt.

Anonymkode: 68474...dc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...