Gå til innhold

slutt, men nå vil han fikse...

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med typen i går... Fast bestemt på at sånn måtte det bli. Sinna fordi han ikke prøvde å fikse, og fordi han takla det så... rart...

Men nå er jeg selvfølgelig lei meg og har det ikke noe bra, og det blir ikke så mye lettere av at han prøver å fikse. Han er kjempesøt, kommer med komplimenter og er lei seg :(

Faen for en situasjon...

jeg er jo så utrooolig glad i han, og han kan virkelig være skjønn! som han er nå... det som er, er at jeg kommer meg jo ikke vekk fra han enda pga leil og ting og tang. hvordan skal jeg klare å stå i mot? jeg er redd for å bli svak og ta han tilbake... men samtidig er det j*** skummelt å være alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Know the feeling. Man vet hva man har, men ikke hva man får. Det er en skummel følelse. Hadde det slik en gang. Lot det skure og gå i 1,5 år med en eks før det endelig ble helt slutt. Og det angrer jeg på. Skulle brutt med en gang. Men det er det lett å tenke nå. Har ikke helt plukket opp grunnen til bruddet ditt, men om man får en følelse av at noe er galt i forholdet, så stemmer den somregel, uansett hvor liten den er. Iallefall etter min erfaring......:) Og det tar tid å finne ut av det - det er det som sucks so bad :evil:

Klem fra S.

Skrevet

Det KAN funke, men uansett kan dere ikke la det skure og gå i all evighet. Hva med å holde dere litt for dere selv i en periode--si en måned--og så møtes igjen og snakke om det som har skjedd. Hvis begge to er enige da, kan dere jo inngå en slags avtale om prøvetid? Det ble litt klønete, men håper du fikk essensen i det :roll:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ingen mulighet for å finne annen boløsning? Enig i at det blir vanskelig ellers ja... I så fall får du vel prøve å bruke mye tid på annet da og ikke være hjemme så ofte? :klem:

Skrevet
er det j*** skummelt å være alene...

Å være alene i lengre perioder er ufattelig viktig! Altfor mange går fra forhold til forhold, og lærer på denne måten lite om seg selv.

Skrevet
samtidig er det j*** skummelt å være alene...

Viktig spørsmål å stille seg: Er det skummelt å være alene fordi det vil si uten han, eller er det skummelt å være alene fordi det er skummelt å ikke ha "noen" å støtte seg til!??

Er sistnevnte skummelgrunn gjeldende syns jeg at du for begge skyld skal holde hardt fast på den tanken og ikke overgi deg. Er det første grunn syns jeg at du skal gjøre som en eller annen her foreslo og ta en måndes pause og tenke deg om (eller en uke eller noe) og da se om det fortsatt er skummelt å være uten han, eller om du atter igjen husker på hvorfor det virket med forlokkende å ikke være sammen med han mer.

Gjest Anonymous
Skrevet

kan jeg bare få skyte inn et spørsmål her..

en liten kommentar/spørsmål til snuselille:

sett at man føler at noe er galt i forholdet, så er det som regel det.. jojo, er vel forsåvidt slik..

men, hvis det er bare en av partene som føler det, og det gale er noe den andre er skyld i, noe han/hun gjør men ikke klarer å innse det selv, men at det går opp etter et brudd, er det ikke da enda et håp hvis man snakker om det?

Gjest Sukkerert
Skrevet

Trist å høre, Lilleulv. valget ditt virker i alle fall gjennomtenkt.

Å være alene i lengre perioder er ufattelig viktig! Altfor mange går fra forhold til forhold, og lærer på denne måten lite om seg selv.

Hvorfor er det viktig å være uten partner i lengere perioder, mener du?

Skrevet
Trist å høre, Lilleulv. valget ditt virker i alle fall gjennomtenkt.

Hvorfor er det viktig å være uten partner i lengere perioder, mener du?

Fordi man lærer seg selv bedre å kjenne, lærer å stole på seg selv, ta egne valg osv, alt i alt tror jeg man vokser som menneske på det å måtte stå på helt egne bein i en periode av livet. Hvis du hopper fra ett forhold og rett inn i et nytt, er det lett for at man glemmer viktigheten av å lytte til seg selv og tankene sine, og fokuserer kanskje mindre på å finne ut hvor og hva man vil med livet sitt.

Skrevet

I mitt tilfelle var følelsen gal hos begge, men ingen hadde gutsen til å gjøre noe med. Det hele var veldig innviklet, og er en lang historie. Det du, Gjest, fremstiller, kan selvfølgelig stemme godt det. Men den situasjonen jeg var i, var ikke fullt enkel. Kom bare med MIN erfaring på området :)

Gjest Sukkerert
Skrevet
Fordi man lærer seg selv bedre å kjenne, lærer å stole på seg selv, ta egne valg osv, alt i alt tror jeg man vokser som menneske på det å måtte stå på helt egne bein i en periode av livet. Hvis du hopper fra ett forhold og rett inn i et nytt, er det lett for at man glemmer viktigheten av å lytte til seg selv og tankene sine, og fokuserer kanskje mindre på å finne ut hvor og hva man vil med livet sitt.

Jeg er uenig, men skal ikke diskutere det videre da det ikke er dette tråden handler om. Er forøvrig enig i at det ikke er sunt å hoppe fra forhold til forhold. Men jeg tror man like fullt kan lære å ta egne valg når man har kjæreste som når man ikke har det.

Skrevet
Er forøvrig enig i at det ikke er sunt å hoppe fra forhold til forhold. Men jeg tror man like fullt kan lære å ta egne valg når man har kjæreste som når man ikke har det.

Da er vi enige; det var vel det at man ikke bør hoppe rett inn i et nytt forhold som ble diskutert, siden man er litt ustabil på diverse måter i den perioden? selvsagt kan man lære seg selv å kjenne i et kjæresteforhold (ellers ville det jo vært umulig å være sammen med noen).

Gjest Sukkerert
Skrevet
Da er vi enige; det var vel det at man ikke bør hoppe rett inn i et nytt forhold som ble diskutert, siden man er litt ustabil på diverse måter i den perioden?

Nei, jeg forsto det som om at det var det å være alene i lengre perioder generelt som ble diskutert.

Skrevet

Trist å høyre at det er blitt slutt, Lilleulv! :-?

Kordan går det med deg? :klem:

Skjønnar godt at det blir vanskelig når dokke fortsatt bur ilag. Han vil vel gjere alt for å fikse ting og du har ingen mulighet til å "stikke av".

Men du må huske at det har hangla med dokke ei god stund no, og at det er ein grunn til at du har gjort det slutt. Sjølv om det er veldig vanskelig å huske kvifor når han er på sitt mest sjarmerande... I know...

Håpar i alle fall at det ordnar seg, på den eine eller den andre måten... :trøste:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Trist å høyre at det er blitt slutt, Lilleulv! :-?

Kordan går det med deg? :klem:

Skjønnar godt at det blir vanskelig når dokke fortsatt bur ilag. Han vil vel gjere alt for å fikse ting og du har ingen mulighet til å "stikke av".

Men du må huske at det har hangla med dokke ei god stund no, og at det er ein grunn til at du har gjort det slutt. Sjølv om det er veldig vanskelig å huske kvifor når han er på sitt mest sjarmerande... I know...

Håpar i alle fall at det ordnar seg, på den eine eller den andre måten... :trøste:

:klem: takk, samantha

Jeg har fått tilbud om å bo hos en kompis en stund så tror jeg skal det for å få litt avstand. dette er ikke lett nei :( jeg er ganske lei meg...

Men jar sagt at det ikke er umulig at vi kan prøve igjen på et seinere tidspunkt. men da må ting være annerledes, er ikke noe vits hvis det skal bli samme greiene igjen...

Skrevet

Huff da :-( :trøste:

Håper det går over eller no..

Skrevet

Huff da, Lilleulv :klem:

Synd at det endte sånn, men du har jo tenkt på dette en god stund så det er jo en veloverveid avgjørelse.

Hvordan går det nå? Har du flyttet inn til kompisen din?

Ønsker deg alt godt og håper du føler deg litt bedre nå.

:trøste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...