Gå til innhold

Er det noen som har startet et forhold som langdistanseforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har startet et forhold som langdistanseforhold? Altså at man møter noen når man er på ferie eller reise i en by, og deretter følger opp med å ha kontakt på telefon, melding, chat osv. og blir sammen, eller ja, andre fremgangsmåter, men at det er langdistanse fra begynnelsen av? Hvordan gikk det? Er det liv laga? 

Hvordan startet det? 
Hvor langt unna hverandre bodde dere?
Hvordan fungerte det underveis?
Hvordan endte det? 

Hilsen jente som har forelska seg i en som bor 7 timer unna. 

Anonymkode: 53edc...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Er det noen her inne som har startet et forhold som langdistanseforhold? Altså at man møter noen når man er på ferie eller reise i en by, og deretter følger opp med å ha kontakt på telefon, melding, chat osv. og blir sammen, eller ja, andre fremgangsmåter, men at det er langdistanse fra begynnelsen av? Hvordan gikk det? Er det liv laga? 

Hvordan startet det? 
Hvor langt unna hverandre bodde dere?
Hvordan fungerte det underveis?
Hvordan endte det? 

Hilsen jente som har forelska seg i en som bor 7 timer unna. 

Ja, vi møttes når jeg var på ferie i USA.

Han bodde i USA jeg bodde i Norge.

Vi snakket sammen daglig, noen dager i flere timer, andre bare noen meldinger frem og tilbake. Vi møttes igjen første gangen i Desember (vi hadde møttes den sommeren første gang), så møttes vi 3 ganger til før jeg flyttet dit i August året etter. Bodde sammen i USA i 5 år, giftet oss etter 3 år, nå har vi bodd i Norge i 1 år. 

7 timer er ingenting. Det kommer selvfølgelig an på hvor gamle dere er, men så lenge man har samme mål med kontakten, og at man har et langtidsmål om å etterhvert bo sammen, og en viss tidsestimat på når det kan være aktuelt.

Anonymkode: 1ae33...496

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi møttes når jeg var på ferie i USA.

Han bodde i USA jeg bodde i Norge.

Vi snakket sammen daglig, noen dager i flere timer, andre bare noen meldinger frem og tilbake. Vi møttes igjen første gangen i Desember (vi hadde møttes den sommeren første gang), så møttes vi 3 ganger til før jeg flyttet dit i August året etter. Bodde sammen i USA i 5 år, giftet oss etter 3 år, nå har vi bodd i Norge i 1 år. 

7 timer er ingenting. Det kommer selvfølgelig an på hvor gamle dere er, men så lenge man har samme mål med kontakten, og at man har et langtidsmål om å etterhvert bo sammen, og en viss tidsestimat på når det kan være aktuelt.

Anonymkode: 1ae33...496

Takk for svaret ditt! 

Hvor mye var dere sammen før du dro tilbake til Norge, altså hvor mye baserte dere forholdet på før dere bestemte dere for å fortsette å holde kontakten? 

Du skjønner, jeg leste her inne noen som snakket noe om dating, og da var det liksom at man ikke måtte tro at man kunne basere forholdet sitt på kontakt per chat og telefon, men at man måtte møtes først og fremst, og det er jo litt umulig å gjøre så ofte som man skulle tenke seg dersom det begynner med langdistanse. Hva tenker du om det? Har du blitt møtt med en del sånne holdninger? At det kan ikke bli skikkelig når dere bor så langt fra hverandre, eller "klarer du ikke å finne deg en her?" og sånne ting. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...