AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Hei! Innimellom jobber jeg som barnevakt, og jeg lurer på en ting. Hva tenker dere om at barnevakten sitter og skriver litt mens h*n er der? Dette skal selvfølgelig gjøres etter at barna har lagt seg. Vanligvis ender det bare med netflix i timesvis😅 Anonymkode: a2f9b...4e6
trinelise50 Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Helt greit. Så lenge du tar ansvar og passer på de i tillegg. Endret 21. oktober 2017 av trinelise50 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Hadde overhode ikke reagert på det. Anonymkode: 40a21...3d7 2
altflyter Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Hvorfor i alle dager skulle det bety noe? Så lenge det er etter at ungene er lagt som du sier Om du ser på TV, leser bok eller gjør lekser er da revnende likegyldig så lenge barna er ivaretatt 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 Det er vel helt vanlig? Noe må du jo drive med... Anonymkode: 4ed0a...a5e 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Innimellom jobber jeg som barnevakt, og jeg lurer på en ting. Hva tenker dere om at barnevakten sitter og skriver litt mens h*n er der? Dette skal selvfølgelig gjøres etter at barna har lagt seg. Vanligvis ender det bare med netflix i timesvis😅 Anonymkode: a2f9b...4e6 Sover barna og du ellers følger med på at ikke noe skjer med dem på barnerommet så kan du gjøre lekser eller andre ting for å få tiden til å gå. Jeg forventer ikke at barnevaktene sitter og stirrer på barna mens de sover. Anonymkode: 33503...6c5
SesameStreet Skrevet 21. oktober 2017 #7 Skrevet 21. oktober 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Innimellom jobber jeg som barnevakt, og jeg lurer på en ting. Hva tenker dere om at barnevakten sitter og skriver litt mens h*n er der? Dette skal selvfølgelig gjøres etter at barna har lagt seg. Vanligvis ender det bare med netflix i timesvis😅 Anonymkode: a2f9b...4e6 Hva du gjør etter de sover for å få tiden til å gå er jo ikke relevant, så lenge du tar ansvar for barna hvis de skulle våkne. 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #8 Skrevet 21. oktober 2017 Når man har barnevakt til sovende barn er det for at det skal være en voksen (eller nesten voksen) person tilstede i fall noe skjer eller barna våkner. Så lenge du ikke sovner eller vekker barna kan du derfor gjøre omtrent det du vil. Hadde det vært mine barn hadde jeg syntes det var positivt at barnevakten gjorde lekser, for det viser h*n tar ansvar for seg selv. Anonymkode: 78c08...c30 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #10 Skrevet 21. oktober 2017 Så lenge du passer på barna og ikke forstyrrer de så er det greit. Ikke noe høylytt TV-titting, ikke bruk av øretelefoner så du ikke hører noe og ikke sex med kjæresten i motsatt ende av huset den første timen slik at du ikke kan løpe til hvis barn trenger oppmerksomhet. Anonymkode: 0af69...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå