Gå til innhold

Har du møtt noen fra KG i virkeligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du møtt noen fra KG i virkeligheten?

Anonymkode: 8e743...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hadde glatt gjort det om jeg hadde vært desp. Slik jeg var for et par år siden. 🙈

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikke det jeg vet om

• Liker 1
Skrevet

Ja. Vi har bodd sammen i snart fem år.

Anonymkode: 9d0ca...c51

• Liker 3
Skrevet

Ja, møtte den personen som nå har vært min beste venn gjennom fem år.

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Ja. Personen kjøpte mat til meg, uten at hun kjente meg. Dessverre ble jeg utsatt for overgrep, og skrev noe dumt til henne, da jeg var mentalt ustabil.

Har det bedre i dag. Skrev i en tilstand jeg burde vært skjermet for folk den gangen, men er enda takknemlig, og har aldri glemt godheten hennes. :)

Anonymkode: 5d13c...b37

• Liker 4
Skrevet

Det vil jeg da tro. Vet ihvertfall at en her har sett meg irl

Skrevet

Jeg har tatt meg i å lure på når jeg har sittet på toget eller trikken på vei hjem fra jobb om det er andre på samme tog/trikk som sitter og svarer meg på kg :P 

har avtalt å møtes via kg en gang ja. Det ble så vi møttes flere kvelder :) noen fikk jeg kjemi med, andre ikke. 

Anonymkode: c619f...ce7

• Liker 1
Skrevet

Tja, var på forumtreff fra et annet forum og så kjente jeg igjen én bruker herfra. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet hvem noen er, men de vet ikke at jeg vet det. 

Anonymkode: 42a33...2b0

Skrevet

Jeg har ikke møtt, men kjente igjen en bruker her inne, for vedkommende brukte samme profilbilde på facern som på kg-profil. H*n er det verste trollet jeg vet om, og ser igjen navnet når noe negativt eller stygt skrives på kommentarfeltet på nettavisene. Fordommene mot denne tastaturkrigeren,  kunne ikke stemt mer. Livets harde skole, trygda, singel og er bitter på verden. 

Anonymkode: 5a49f...a48

• Liker 9
Skrevet

Ja, en dame. Og jeg vet at hun traff en annen fra KG og var utro med han, mot mannen sin mens de hadde en nyfødt 🤭🤭🤭

Anonymkode: fff00...253

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvem noen er, men de vet ikke at jeg vet det. 

Anonymkode: 42a33...2b0

Det er det alle tror 😂

Anonymkode: 6c536...e22

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke møtt, men kjente igjen en bruker her inne, for vedkommende brukte samme profilbilde på facern som på kg-profil. H*n er det verste trollet jeg vet om, og ser igjen navnet når noe negativt eller stygt skrives på kommentarfeltet på nettavisene. Fordommene mot denne tastaturkrigeren,  kunne ikke stemt mer. Livets harde skole, trygda, singel og er bitter på verden. 

Anonymkode: 5a49f...a48

Fuck. Der ble jeg busta :/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...