AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Daten var hjemme hos meg for første gang på tirsdag. Var veldig hyggelig og han ble lenge. Jeg sendte melding på onsdag for å høre hvordan det hadde gått med et prosjekt på jobb. Ham svarte på det og vi pratet litt frem og tilbake før samtalen døde ut (det var sent). Hørte ingenting fra han verken torsdag eller i går. Han vet jeg jobber torsdag og fredag kveld samt også denne kvelden, så mulig han er redd for å "mase". Tror generelt han er dårlig på å ta insj til small talk over sms. Kan jeg sende han en melding og høre om ham har noen planer for kvelden eller er det nå hans tur? Må innrømme jeg er litt sånn "annenhver gang" 🙈 Men så er det altså det faktum at han vet jeg er opptatt . Tror han er litt "typisk gutt" og synes sms er ork når han selv er opptatt. Skal sies at vi har møttes 6 ganger og at alt har virket veldig bra. Han har også snakket om hvilke planer han har for oss "lang" tid frem. Anonymkode: bc639...c84
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 den der annen hver gang må du bare legge ifra deg. er ikke sikkert han tenker på det i det hele tatt Anonymkode: e7bc2...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Nei det er ikke masete når det har gått 3 dager i mellom Bare send han melding du! Anonymkode: 610ed...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå