Gå til innhold

50/50 med 3 forskjellige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 3 barn med 3 forskjellige partnere. Jeg har hatt 50/50 med de to eldste og nå ønsker jeg det med den yngste også. Forelderen til den yngste går med på dette, men vil ha motsatte uker enn meg. Dette blir helt feil for meg da jo barnet ikke får treffe sine andre søsken. Den andre forelderen har samme problemet på andre siden. Hvordan kan man løse dette? 

Anonymkode: 3cda0...719

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste måten du løser det på er å snakke med partnerne. Viss dere ikke kommer til enighet kan du ta kontakt med familievernkontor eller advokat og gå den veien. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har 3 barn med 3 forskjellige partnere. Jeg har hatt 50/50 med de to eldste og nå ønsker jeg det med den yngste også. Forelderen til den yngste går med på dette, men vil ha motsatte uker enn meg. Dette blir helt feil for meg da jo barnet ikke får treffe sine andre søsken. Den andre forelderen har samme problemet på andre siden. Hvordan kan man løse dette? 

Det kan sikkert løses, men det er jo avhengig av at alle involverte voksne klarer å se alle barnas behov og jenke seg litt etter det. 

Selv var jeg noen år i en situasjon hvor stt barn bodde hos meg og ett barn bodde hos far. vi bodde på forskjellige steder slik at ungene ikke kunne se hverandre på ukedagene, men de fikk alltid helgen på samme sted :)

Anonymkode: ad9f2...295

• Liker 1
Skrevet

Spør de andre to fedrene om de kan tenke seg å bytte uke. 

Far vil nok både at søsknene på hans side skal kjenne hverandre, OG ha barnefrie uker, akkurat som deg, og du har ikke mer rett til å prioritere deg og halvsøsken på din side enn han har.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Biloba skrev:

Spør de andre to fedrene om de kan tenke seg å bytte uke. 

Far vil nok både at søsknene på hans side skal kjenne hverandre, OG ha barnefrie uker, akkurat som deg, og du har ikke mer rett til å prioritere deg og halvsøsken på din side enn han har.

Jeg er faren, men ja ingen har mer rett på noe, det er ikke det. Problemet er at det er veldig mange relasjoner som skal tas hensyn til...

TS

Skrevet

Hva med 50/50 men halve uka, så i stedet for man-søn så bytter dere feks onsdager?

• Liker 2
Skrevet

Begge går i dialog med sine tidligere partnere for å høre om det er noe mulighet for å få det til å fungere. :) 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette

sofie777, mod

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lei inn en matematikerrobot tii å lage en brøk og ligning? 

Anonymkode: 020a1...062

Skrevet

I stedenfor mandag til søndag, tar dere torsdag til onsdag f.eks. 

Anonymkode: 0d3c2...69f

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faren, men ja ingen har mer rett på noe, det er ikke det. Problemet er at det er veldig mange relasjoner som skal tas hensyn til...

TS

Det lå vel litt i kortene...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...