AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hei! Mistet noe på stortåa mi for snart 3 mnd siden. Den ble blå nederst ved rota. Den er fortsatt blå men gjør ikke vondt. Det jeg lurer på er at skal ikke blodet vokse ut med neglen? ser ikke noe forskjell jeg, og hvor lang tid vil det da? Anonymkode: 70c1d...038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Del Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Mistet noe på stortåa mi for snart 3 mnd siden. Den ble blå nederst ved rota. Den er fortsatt blå men gjør ikke vondt. Det jeg lurer på er at skal ikke blodet vokse ut med neglen? ser ikke noe forskjell jeg, og hvor lang tid vil det da? Anonymkode: 70c1d...038 Enda en tråd om denne blodige tåneglen din? Enda en gang, blodet kommer fra negleroten og vokser ut med neglen. En tånegl vokser veeeldig langsomt. Det vil ta omlag 12 måneder før neglen er normal igjen. Gå til lege med den blodige neglen din om du trenger mer hjelp. Anonymkode: ae9b9...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå