AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Hei Jeg har fått en pakke uten returslipp. Jeg skal definitivt levere den tilbake. Men alle varer jeg noensinne har bestilt har returlapp, denne leverandøren har bare ikke. Hvordan registrerer de at varen er fra meg og hvirdan vet jeg at de har fptt varen i retur? Også må jeg vel betale en mye høyere porto når jeg må sende den tilbake selv, enn om det er retutslipp og jeg blir trukket kr 49 senere av leverandøren. Nei dette var en useriøs leverandør som jeg ikke skal bestille fra mer. Anonymkode: ae94f...ce1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Har du sjekket på nettsidene deres om det er mulig å printe ut en returlapp der? Anonymkode: ce6b7...8b9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har fått en pakke uten returslipp. Jeg skal definitivt levere den tilbake. Men alle varer jeg noensinne har bestilt har returlapp, denne leverandøren har bare ikke. Hvordan registrerer de at varen er fra meg og hvirdan vet jeg at de har fptt varen i retur? Også må jeg vel betale en mye høyere porto når jeg må sende den tilbake selv, enn om det er retutslipp og jeg blir trukket kr 49 senere av leverandøren. Nei dette var en useriøs leverandør som jeg ikke skal bestille fra mer. Anonymkode: ae94f...ce1 Jeg har aldri fått returlapp i pakken. Det jeg derimot har fått er returlapp på nettet når jeg har varslet at jeg vil returnere. Vanligvis lønner det segnå lese på nettsidene du bestiller på, hvilken returbetingelser og prosedyrer som gjelder. Anonymkode: b9d37...833 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 I bedriften jeg jobber i sender vi heller ikke med returslipp på hver ordre. Tar du kontakt og gir beskjed om at du ønsker å sende orderen i retur får du tilsendt returslipp enten på mail eller i posten. Anonymkode: 452f6...b37 1
OppNedPåAlt Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 Hadde hjulpet om du sa hvor du bestilte fra. Flere nettbutikker har ikke fri frakt og retur, eller kanskje de har fri frakt men ikke retur. Betyr IKKE at de er useriøse. Gå inn på hjemmesiden til nettbutikken, der står alt. Som regel får du tilsendt returlapp du kan printe ut på Mail ettter at de har registrert at du skal sende det tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå